La Setmana Santa ha estat molt positiva per als centres de benestar Caldea i Inúu. Caldea ha registrat xifres de facturació un 25% per sobre de les de la Setmana Santa de l’any passat, i Inúu, en comparació al que era abans l’espai wellness de Caldea, també ha incrementat la facturació en un 6%. A més, aquestes xifres coincideixen amb la tònica dels primers tres mesos de l’any en què s’està notant una millora respecte del 2012.

Des del dissabte abans de la Setmana Santa fins el dilluns de Pasqua, Caldea va registrar un total de 16.309 visitants, és a dir, gairebé 4.000 més que els 12.579 que hi va haver en la mateixa temporada del 2012. Això es tradueix en un augment de la facturació del 25%, tenint en compte que Caldea va decidir assumir l’Impost General Indirecte sense incrementar els preus.

Segons han considerat el director general de Caldea, Carles Pascuet, i la directora comercial, Beatriz Fernández, els resultats de la la Setmana Santa han estat molt positivus. Pascuet ha apuntat que s’han assolit xifres que històricament no es veien des de l’any 2008 que van començar a caure els visitants, i per tant és un punt d’optimisme per a aquest 2013.

De fet, durant la Setmana Santa tots els dies es van assolir afluències millors que les del 2012. Els dies de més visites van ser Divendres Sant, amb 2.421 clients, dissabte, amb 2.655, i diumenge de Resurrecció amb 2.307.

Pel que fa a Inúu, els directors també n’han fet una valoració positiva de les xifres de la Setmana Santa, i Fernández ha apuntat que ‘s’estan superant les nostres expectatives’. En els deu dies de Setmana Santa es van registrar un total de 574 admissions, i els clients van gastar una mitjana de 117 euros per persona.

 

Balanç global

L’increment de les visites durant la Setmana Santa s’ha allargat també a les setmanes anteriors i posteriors, ja que també s’ha notat una millora de l’afluència, possiblement perquè encara hi ha neu. I segons Fernández i Pascuet ‘els clients encara no han fet el canvi de xip de voler anar a la platja’.

Les xifres de la Setmana Santa reflecteixen, més o menys, el que es ve donant des que va començar l’any, que és una millora respecte al 2012. Tot i que en general la facturació no puja tant pel fet d’haver assumit l’IGI, això es compensa amb un increment dels visitants als centres.

A Caldea, des de principis d’any i fins al març, s’han registrat 104.410 visitants, el que suposa un increment del 4,78% respecte a l’any anterior, quan hi van haver 99.648 clients. En facturació, però, l’increment és del 2%.

D’altra banda, el que sí que s’ha detectat és que tot i no haver apujat els preus, s’està aconseguint que els clients gastin una mica més cada vegada. És a dir, que tot i pagant el mateix per l’entrada, incrementin el que gasten en restauració, en compres a la botiga o en tractaments, i això afavoreix els resultats econòmics.

A Inúu, ja s’ha arribat gairebé a un total de 5.000 entrades des de l’obertura del centre de benestar, que va ser el 15 de gener, fins al 7 d’abril, i amb una evolució que ha anat a l’alça. A més, la directora comercial, Beatriz Fernández, preveu que les xifres continuïn pujant perquè assegura que s’està fent una campanya de comunicació molt intensa.

 

Reconversió de l’espai wellness

Des que es va obrir el nou centre Inúu, que celebrarà la seva festa de presentació el dia 16 de maig, s’estava estudiant què fer amb l’espai wellness de Caldea. Finalment s’ha decidit oferir-lo com a complement a l’entrada de Caldea, amb el nom Espai orígens i al preu de 10 euros. Aquest espai es va obrir el dia 15 de març, i tot i que encara podria patir modificacions en un futur, de moment, no es faran canvis.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada