Budzaku espera tancar les negociacions amb el Cirque du Soleil ‘abans que acabi l’any’

budzakuEl gerent d’Andorra Turisme, Betim Budzaku, ha reconegut aquest dimarts durant la presentació de la campanya d’hivern que les negociacions amb el Cirque du Soleil van per ‘bon camí’ i que esperen que es tanqui l’acord ‘abans que acabi aquest any’. Segons Budzaku, s’està buscant un ‘equilibri’ perquè es puguin fer més espectacles, durant més temps sense que suposi un augment molt gran del pressupost, com també va indicar recentment el ministre de Turisme, Francesc Camp. L’objectiu és tancar aquesta negociació properament per poder iniciar la comunicació de l’esdeveniment i col·laborar amb el sector hoteler, ha assenyalat el gerent d’Andorra Turisme.

‘Si en dos mesos vam aconseguir un 90%, si tenim sis mesos és molt millor’, ha manifestat Budzaku, ja que tancar l’acord amb el Cirque du Soleil abans d’acabar l’any permetria fer més comunicació i distribució i una col·laboració ‘molt important’ amb el sector hoteler.

En aquest sentit, Budzaku s’ha mostrat bastant optimista davant de les possibilitats de renovar l’acord amb la companyia canadenca.

D’altra banda, el ministre de Turisme, Francesc Camp, ha respost a les crítiques que des de Sant Julià s’havien fet recentment envers la poca implicació d’Andorra Turisme amb el projecte de Naturlàndia. Camp ha afirmat que està ‘obert a seure i veure com podem millorar la presència’ del parc en la promoció del país. Tot i així, ha assegurat que aquesta oferta és present en totes les campanyes turístiques de l’any com altres serveis del país, però ha subratllat que ‘en comunicació sempre hi ha d’haver un missatge primer i impactant i després un missatge secundari i ofertes en segon pla’. Sense voler desmerèixer el parc d’animals, el ministre ha situat Naturlàndia en aquest segon àmbit ja que la prioritat a l’hivern és sobretot l’esquí i a l’estiu hi ha moltes coses: les pistes, el Cirque du Soleil, Naturlàndia, etc.

Amb tot, ha mostrat la seva predisposició a ‘seure properament amb Naturlàndia i els cònsols per veure com podem millorar’.

TOTES LES NOTÍCIES