Batalla proposa un abonament T10/120 per a la línia d’autocar de Lleida

bus-seuL’Ajuntament de la Seu d’Urgell ha proposat al Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya que la línia regular d’autocar entre Lleida i la Seu ofereixi abonaments tipus T-10/120. Així ho ha explicat l’alcalde urgellenc, Albert Batalla, en declaracions a RàdioSeu.

Batalla vol que se segueixi el model creat amb èxit a la línia entre la Seu i Barcelona, ja que al llarg d’aquest darrer any la idea ha estat molt ben rebuda pels passatgers. L’alcalde de la Seu demana que “es pugui ampliar la bonificació, en aquest cas per als viatges a Lleida, ja que també hi ha un gruix important de veïns de la Seu que es desplacen sovint a aquesta ciutat”. L’objectiu és seguir afavorint l’ús del transport públic per a aquests desplaçaments.

L’any 2013, s’han fet un total de 13.637 validacions de la T-10/120 per anar de la Seu a Barcelona o a l’inrevés. Es van expedir 300 targes i se’n va fer 2.307 recàrregues. Unes xifres que Albert Batalla considera “tot un èxit” i creu que demostren que hi havia la necessitat d’aquesta tarja amb preu reduït, que havien proposat l’Ajuntament de la Seu d’Urgell i el Consell Comarcal de l’Alt Urgell.

A la línia Barcelona-la Seu, pràcticament tots els mesos d’aquest any passat es va superar el miler de validacions de passatgers, amb especial incidència al novembre, quan es va arribar a les 1.513. La màxima expedició de targetes va ser al setembre, amb un total de 43.

El passi és utilitzat especialment per estudiants, però també se’n beneficien tota mena d’usuaris. L’abonament de la connexió amb Barcelona, que també s’ha estès a les altres comarques del Pirineu, ofereix deu viatges a la meitat del preu habitual per al bitllet d’un sol viatge. Es pot adquirir a les oficines d’Alsa, empresa concessionària de la línia.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.