Balanç positiu de la campanya turística “A la carta” d’Ordino

El balanç de la campanya turística A la Carta ha estat positiu, després de conèixer la participació total de 560 persones. La 4a edició que ha tingut una durada d’un mes, des del 20 de desembre de 2012 al 20 de gener de 2013, ha premiat 11 participants amb paquets

turístics d’allotjament, àpat, i una activitat o val de compra. L’objectiu de la campanya que es va posar en marxa ja fa dues temporades, el febrer del 2011, és fomentar el consum a la parròquia. Per participar, cal fer un consum mínim de 10 euros i omplir la butlleta que entra en un sorteig setmanal. Tot i que el funcionament ha estat sempre el mateix, «A la Carta» va començar com una campanya dirigida a promoure exclusivament la gastronomia, i s’ha fet extensiva a hotelers, comerços i altres establiments per a que pogués participar tot el sector privat de la parròquia.

L’Oficina de Turisme ha percebut una lleugera disminució en el nombre de participants. Pel que fa a l’anterior –de l’1 al 15 d’abril de 2012- es van aconseguir 560 participants en 15 dies. La campanya engegada l’octubre del 2011 fins el gener del 2012 va aconseguir atraure 3.932 persones, i la primera que es va fer, del febrer a l’abril del 2011, va aconseguir 2.956 participants.

(Foto: ANA)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.