Augmenten els tràmits administratius realitzats online

El servei de tràmits de l'Edifici Administratiu del Govern
El servei de tràmits de l’edifici administratiu del Govern. Foto: ATV

Al llarg de l’any 2020 s’han realitzat un total de 25.545 tràmits administratius online, un +18,3% amb respecte a l’any 2019 i un +162,9% amb respecte al 2018.

L’any 2020, l’import total destinat a l’ús de tecnologies de la informació i comunicació en les administracions públiques ha estat de 877.158,10€, un -38,7% menys que l’any 2019. Un 64,6% d’aquest import s’ha destinat a reparació, manteniment i conservació dels equipaments informàtics. Un 17,1% s’ha destinat a noves inversions.

El Govern d’Andorra compta amb 1.635 ordinadors de sobretaula, 127 portàtils i 550 equips d’impressió (impressores i equips multifunció). El Departament de Policia compta amb 250 ordinadors de sobretaula, 40 portàtils i 87 equips d’impressió.

El Departament de Sistemes d’Informació del Govern d’Andorra, que compta amb un equip de 10 tècnics, ha rebut un total de 6.028 incidències i 8.843 peticions. El Departament de Policia, amb 5 tècnics, ha rebut 1.200 peticions i 2.200 incidències.

 

TOTES LES NOTÍCIES