Augmentar la massa muscular

• Entrenar amb intensitat: realitzeu els exercicis amb pes lliure fins arribar a la fallada muscular. La fallada s’aconsegueix quan no podem realitzar cap repetició més i, tot i així, intentem fer una altra, mantenint l’esforç durant uns segons. És la forma més directa i apropiada per crear un múscul nou. El que succeeix durant aquests exercicis és que les microlesions que es produeixen en les fibres musculars obliguen a iniciar la reparació d’aquestes lesions. D’aquesta manera, es construeix una fibra major i més forta.

• Regular la quantitat de repeticions: segons l’entrenament amb intensitat s’ha de fer servir un pes i un número de repeticions que garanteixin l’arribada a la fallada muscular. El que generalment es fa és arribar a la fallada entre les 8 o les 12 repeticions.

• Descansar: el treball muscular el realitzem en el gimnàs, però el creixement muscular es realitza durant el temps de descans. Deveu entrenar una zona corporal només una vegada a la setmana perquè, la pròxima vegada que l’entreneu, la trobeu completament descansada. En tot cas, si us entreneu cinc vegades a la setmana, assegureu-vos de deixar un espai de descans a la meitat.

Font: www.vitadelia.com

Per Redacció / AMIC – Tot Sant Cugat

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.