consell-comarcal-alt-urgellDavant les incidències dels darrers dies en el serveis de telefonia i internet a la Seu d’Urgell, l’Oficina d’Atenció al Consumidor de l’Alt Urgell recorda als usuaris afectats que poden tenir dret a indemnització si el seu cas s’ajusta al que preveu la llei per a aquests supòsits.

L’operador està obligat a indemnitzar automàticament l’abonat en la factura corresponent al període immediat al considerat quan la interrupció del servei suposi el dret a una indemnització per import superior a 1 euro. A la factura hi ha de constar la data i la durada de l’avaria i el càlcul de la quantia de la indemnització que correspon a l’abonat.

En interrupcions per causes de força major, l’operador ha de compensar automàticament l’abonat amb la devolució de l’import de la quota d’abonament i d’altres independents del tràfic, prorratejat pel temps que hagi durat la interrupció. El contracte d’abonament del servei telefònic ha de recollir els termes i les condicions en què s’ha de donar compliment a aquesta obligació.

Si l’usuari rep la factura sense la corresponent indemnització, ha de trucar al servei d’atenció al client de la companyia i posar una reclamació, a més de demanar el número de reclamació que se l’hi assigna. Si la companyia no estima la reclamació, caldrà posar-se en contacte amb l’Oficina d’Atenció al Consumidor, ubicada al Consell Comarcal, per poder tramitar la reclamació. Aquesta gestió es pot fer personalment a la seu de l’oficina, al Passeig Joan Brudieu 15 de la Seu d’Urgell, per correu electrònic a l’adreça consum@alturgell.cat i per telèfon al número 973353112.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada