apps

Appsbuilder, multiplataforma per a la creació d’aplicacions mòbils, explica que per aconseguir passar els filtres de selecció en plataformes com Apple o Android cal prioritzar dins del desenvolupament de l’app el seu disseny, en concret, la icona i la imatge de llançament o imatge de fons. Es tracta de crear una icona atractiva d’aspecte professional que pugui aconseguir que l’aplicació destaqui d’entre la multitud. “La icona és el lloc on la marca i l’impacte visual s’uneixen en un disseny directament reconegut i atractiu”, comenten els responsables de Appsbuilder. No és només un element decoratiu en una app, sinó que és part fonamental de l’experiència de l’usuari a través de la qual es transmet la primera impressió, clau per atreure l’adquisició i descàrrega de l’aplicació.

La imatge de fons correspon a la primera de les pantalles que els usuaris visualitzen abans d’iniciar la descàrrega de l’app i durant la mateixa. Ajuda als usuaris a obtenir una primera impressió de l’aplicació ja esbrinar el que es podran trobar a continuació. Per això, és important que les imatges que apareguin en aquests pocs segons de valoració de l’app o de descàrrega siguin òptimes i que reflecteixin el més rellevant de l’aplicació per aconseguir l’atenció dels usuaris i la posterior descàrrega.

Appsbuilder mostra els principis de disseny claus per optimitzar icones i imatges a través de trucs, consells i exemples en el webinar d’1 hora de durada que tindrà lloc el dia 24 d’abril a les 16:00 hi el 29 d’abril a les 10:00 h.

Per Tecnonews / ACPG – Redacci

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada