mobil

FICO, proveïdor líder de tecnologia en gestió de decisions i analítica predictiva, ha anunciat els resultats d’un estudi realitzat entre 991 clients de banca, en què destaca que el 82% dels clients d’entitats que compten amb aplicacions mòbils financeres estan satisfets amb els serveis que ofereix el seu banc, davant el 71% d’usuaris que estan satisfets amb el seu banc encara que no ofereixi aquestes aplicacions. De la mateixa manera, el 76% dels usuaris d’aplicacions de banca mòbil recomanaria la seva entitat a altres usuaris, enfront del 67% dels clients que també recomanen el seu banc encara que no tingui aplicació mòbil. És a dir, els bancs amb aplicacions mòbils tenen clients més compromesos i lleials que les entitats sense estratègia de comunicació a través de dispositius mòbils.

“Les aplicacions per a mòbils suposen una gran oportunitat perquè els bancs millorin el grau de satisfacció i compromís dels seus clients”, assegura David Vonk, responsable de banca en FICO per Amèrica del Nord. “Els bancs que han realitzat inversions en tecnologies mòbils han d’animar als seus clients a utilitzar les aplicacions, especialment als joves i als més ocupats, que utilitzen els smartphones i les tauletes en el seu dia a dia”.

L’estudi mostra una gran diferència generacional pel que fa a la interacció entre clients i bancs. El 70% dels clients entre 25 i 34 anys afirmen que utilitzen les aplicacions mòbils de banca, mentre que només el 54% dels clients amb entre 35 i 49 anys fan ús del seu dispositiu per accedir als seus comptes. El rang de clients amb edats superiors als 50 anys redueix l’ús de les aplicacions fins al 36%.

De la mateixa manera, els clients entre 25 i 34 anys estan disposats a interactuar amb el seu banc mitjançant missatges de text: fins al 16% afirma que ho prefereix a qualsevol altre tipus de comunicació.

Per Tecnonews / AMIC – Redacció

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada