Andorra vol aconseguir un 2,3% més de turistes durant l´estiu

Donar importància a l´experiència. Aquest és l´objectiu de la nova campanya d´estiu que ha presentat Andorra Turisme amb un nou espot publicitari que reprèn el lema de la campanya d´hivern: “Viu la teva pròpia història”. L´oferta de natura i countrybreak centren l´atenció durant l´època estival.

Avui al matí el ministre de Turisme, Francesc Camp i el director general d´Andorra Turisme, Betim Budzaku han presentat davant del sector turístic del país les principals línies estratègiques de la campanya de comunicació d´aquest estiu.

La voluntat és mantenir la xifra del milió de turistes que es va assolir l´any passat i arribar als 1.043.000 turistes al país, un 2,3% més respecte l´estiu de l´any passat. Per nacionalitats, s´espera que un 1,9% siguin espanyols, un 3,1% de francesos i un 3% d´altres nacionalitats.

De forma paral·lela, també es fixen objectius de pernoctacions. En aquest sentit, les pernoctacions es volen augmentar un 6,4% respecte l´estiu 2017 i aconseguir 2,8 milions de pernoctacions en total. Una xifra que faria créixer la pernoctació mitjana dels turistes fins a les 2,75 nits.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.