Andorra Turisme reforça la promoció turística a França

Toulouse3Amb l’objectiu d’augmentar el nombre de turistes francesos, Andorra Turisme reforça la promoció del Principat als aeroports més importants del sud de França.

Els aeroports de Bordeaux, Toulouse i Montpellier acullen durant una setmana cadascun una acció de màrqueting de carrer (streetmarketing) molt vistosa destinada a captar l’atenció dels viatgers. En cada aeroport es col·locarà una bola de neu gegant – que és la imatge de la campanya d’hivern d’enguany- i unes hostesses repartiran durant el cap de setmana informació sobre l’oferta turística d’hivern d’Andorra.

La voluntat de l’esmentada acció és captar l’atenció dels usuaris d’aquests tres aeroports i proporcionar-los informació perquè puguin planificar les vacances del mes de febrer i estades d’hivern a Andorra en general.

A França hi ha quinze dies de vacances escolars entre el 15 de febrer i el 17 de març repartides en tres zones dins del territori francès. Durant aquest període un gran nombre de famílies es desplacen a destinacions d’esquí.

D’altra banda, i per primera vegada, Andorra Turisme oferirà aquest dimarts 11 de febrer una roda de premsa a París on donarà a conèixer l’oferta d’estiu destacant sobretot el nou espectacle del Cirque du Soleil. La presentació anirà a càrrec del ministre de Turisme i Medi Ambient, Francesc Camp, i del gerent d’Andorra Turisme, Betim Budzaku.

Està previst que hi assisteixin una vintena de periodistes francesos i entre ells ja han confirmat la seva presència el diari regional Sud-Ouest, la publicació nacional Telerama, la revista femenina Biba i la revista especialitzada VTT Magazine, entre d’altres.

Aquestes dues accions tenen com a objectiu potenciar la destinació turística d’Andorra tot reforçant la presència al mercat francès al llarg de tot l’any i així, augmentar el número de turistes francesos que pernocten al país.

TOTES LES NOTÍCIES