Andorra Turisme posa en marxa un pla de reactivació del mercat espanyol

Les escasses nevades d’aquest hivern no han impedit que les estacions d’esquí andorranes tinguin gran part de les pistes i remuntadors oberts gràcies a l’esforç dels seus professionals i a les inversions realitzades en innivació de cultiu. Malgrat el bon estat dels camps de neu, en el mercat espanyol hi ha la percepció que els gruixos de neu són insuficients. Andorra Turisme, Ski Andorra i les estacions d’esquí del Principat han aprovat un pla d’acció i reactivació pel mercat espanyol amb l’objectiu de canviar aquesta falsa percepció.

Les accions que es desenvoluparan durant els propers 15 dies a Espanya i amb especial èmfasi al mercat català són les següents:

1. Comunicats de premsa. Informació actualitzada sobre l’estat de les pistes, quilòmetres i equipaments oberts, gruixos, accessos.

2. Entrevistes amb portaveus: Gestió d’entrevistes amb mitjans de comunicació amb els representants de Ski Andorra, de Grandvalira i de Vallnord per a la difusió dels missatges clau predefinits.

3. Gestió d’intercanvis: Acords amb emissores de ràdio per difondre el missatge clau, que a Andorra es practicable l’esquí amb les seves estacions obertes quasi al 100%. Andorra Turisme proporcionarà a les emissores forfaits gratuïts de Grandvalira i Vallnord, i entrades a Caldea per sortejar entre els oients, i canviar la percepció establerta.

4. Intervenció en fòrums/blogs d’esquí més visitats: participació de forma exhaustiva als webs més visitats per transmetre informacions sobre l’estat de les pistes.

5. Insercions publicitàries en mitjans comunicant aquest mateix missatge.

(Font: Govern d’Andorra)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.