skiAndorra Turisme i Ski Andorra han renovat el conveni de col·laboració iniciat la temporada passada, amb l’objectiu de realitzar accions conjuntes en matèria turística i així, augmentar la presència del Principat a l’estranger per promocionar l’oferta d´esquí.

L’acord 2014/2015, signat pel president d’Andorra Turisme, Francesc Camp i el nou president de Ski Andorra, David Baró, manté les línies estratègiques que es van marcar en l’acord anterior i que es centren bàsicament en la promoció conjunta del producte neu en mercats internacionals.

Entre les principals actuacions previstes en destaca l’assistència a fires especialitzades en esquí com l’Ski Show de Londres, o en d’altres com Vivons 100% Bordeaux, Fira de Vic, Kidexpo de París i Abreu Expo de Lisboa. A més, es realitzaran diferents accions de màrqueting a l´Illa Diagonal de Barcelona, al Centre Comercial Plaza Norte i al Centre Comercial Gran Plaza 2 de Madrid.

Alhora es reforçarà la presència d’Andorra i de les estacions d’esquí als snowdome (pista d’esquí coberta) de Birmingham, de Leeds i Northampton pel mercat britànic, i es manté l’acord de màrqueting amb l’Stade Toulousain pel mercat francès.

A banda de les accions més tradicionals des del punt de vista publicitari en revistes i publicacions especialitzades en neu, s’han previst tres rodes de premsa conjuntes a Madrid, Barcelona i Toulouse per presentar la temporada d’hivern i les novetats de les estacions d’esquí però sota un marc d’oferta global de país.

El pressupost per gestionar aquests projectes és de 300.000 euros, dels quals Andorra Turisme n´aportarà 200.000 i la resta, 100.000, aniran a càrrec de Ski Andorra.

Tal i com establia el conveni anterior, en aquest acord també s’especifica la creació d´una comissió integrada per representants de les dues parts que es reuniran de forma periòdica per tal fer un seguiment i balanç de les propostes dutes a terme.

Amb la renovació d’aquest acord es referma la voluntat de donar una cobertura global i unificada de l’oferta d´hivern amb un seguit d’actuacions coordinades amb Grandvalira i Vallnord. La prioritat és doncs promoure les marques d’Andorra, Grandvalira i Vallnord de manera conjunta.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada