Andorra Turisme destina 3,4 MEUR a la nova campanya on vol augmentar un 1’3% el nombre de turistes (Vídeo)

Andorra Turisme ha presentat avui la nova campanya de promoció turística per la temporada d’hivern 2012-2013. El ministre de Turisme i Medi Ambient, Francesc Camp i el gerent d’Andorra Turisme, Betim Budzaku han desvetllat la nova imatge i l’espot que dóna un pas endavant en les campanyes fetes fins ara.

Es tracta d’una campanya molt diferent a les fetes fins ara i  declinable perquè serveix de punt de partida per a futures campanyes tot adaptant-se a cada estació de l’any.

Per portar a terme aquest projecte, Andorra Turisme ha confiat en l’empresa Bassat Ogilvy perquè es tracta d’una de les 5 millors empreses de màrqueting a nivell mundial i perquè pot adaptar la campanya al mercat rus, anglès i a d’altres on es vulgui incidir en un futur.

Una de les novetats d’aquesta campanya és que permet una interactivitat amb els visitants a través de les xarxes socials on seran els propis turistes els que explicaran les seves vivències a Andorra.

La campanya té com a suport un microsite que s’ha fet en català, castellà, anglès, francès, rus i portuguès on es poden fer les reserves d’estades a Grandvalira i a Vallnord.

En concret, a on es reforça la publicitat directa al consumidor és al mercat francès amb 1,1 milions d’euros mentre que al mercat espanyol s’aporten 850.000 euros i a Portugal 200.000 euros. A més, per primera vegada es farà campanya de publicitat directa i online al Regne Unit i Rússia amb un pressupost de 80.000 euros per a cada mercat.

Pel què fa a la touroperació, a Bèlgica, Alemanya, Polònia i Israel s’hi destinen 95.500 euros, a Rússia són 360.000 euros (un 80% més que la temporada anterior), al Regne Unit i Irlanda amb 482.000 euros, Espanya són 150.000 euros mentre que a Portugal, 40.000 euros.

En total, la campanya a consumidor final i en touroperació puja a més de 3,4 milions d’euros en inversió.

La campanya de publicitat arrenca el proper 3 de desembre a França i a Espanya ho farà el 10 de desembre.

L’objectiu d’Andorra Turisme per aquest hivern és augmentar un 1,3% el nombre de turistes respecte la temporada anterior. En concret, la voluntat és mantenir les xifres de turistes espanyols de l’any passat, créixer un 3% en turista francès i augmentar un 5% en els procedents d’altres nacionalitats.

Per assolir aquests resultats, la campanya d’hivern es centra en una imatge gràfica i un espot que es titula “Una història que comença en blanc” ideada per l’empresa Bassat & Ogilvy. S’hi destaca l’esquí i bona part de l’oferta complementària a que ofereix el Principat tot apel·lant a les emocions. Es busca tocar la fibra sensible de l’espectador a través de la imatge, la sintonia i la veu en off.

 

1 comentari

  1. Els objectius són cada vegada menys ambiciosos, així no es podrà dir després que no es compleixin ni es demanaran dimissions.

Comments are closed.

TOTES LES NOTÍCIES