Andorra Turisme destina 3,4 MEUR a la nova campanya on vol augmentar un 1’3% el nombre de turistes (Vídeo)

Andorra Turisme ha presentat avui la nova campanya de promoció turística per la temporada d’hivern 2012-2013. El ministre de Turisme i Medi Ambient, Francesc Camp i el gerent d’Andorra Turisme, Betim Budzaku han desvetllat la nova imatge i l’espot que dóna un pas endavant en les campanyes fetes fins ara.

Es tracta d’una campanya molt diferent a les fetes fins ara i  declinable perquè serveix de punt de partida per a futures campanyes tot adaptant-se a cada estació de l’any.

Per portar a terme aquest projecte, Andorra Turisme ha confiat en l’empresa Bassat Ogilvy perquè es tracta d’una de les 5 millors empreses de màrqueting a nivell mundial i perquè pot adaptar la campanya al mercat rus, anglès i a d’altres on es vulgui incidir en un futur.

Una de les novetats d’aquesta campanya és que permet una interactivitat amb els visitants a través de les xarxes socials on seran els propis turistes els que explicaran les seves vivències a Andorra.

La campanya té com a suport un microsite que s’ha fet en català, castellà, anglès, francès, rus i portuguès on es poden fer les reserves d’estades a Grandvalira i a Vallnord.

En concret, a on es reforça la publicitat directa al consumidor és al mercat francès amb 1,1 milions d’euros mentre que al mercat espanyol s’aporten 850.000 euros i a Portugal 200.000 euros. A més, per primera vegada es farà campanya de publicitat directa i online al Regne Unit i Rússia amb un pressupost de 80.000 euros per a cada mercat.

Pel què fa a la touroperació, a Bèlgica, Alemanya, Polònia i Israel s’hi destinen 95.500 euros, a Rússia són 360.000 euros (un 80% més que la temporada anterior), al Regne Unit i Irlanda amb 482.000 euros, Espanya són 150.000 euros mentre que a Portugal, 40.000 euros.

En total, la campanya a consumidor final i en touroperació puja a més de 3,4 milions d’euros en inversió.

La campanya de publicitat arrenca el proper 3 de desembre a França i a Espanya ho farà el 10 de desembre.

L’objectiu d’Andorra Turisme per aquest hivern és augmentar un 1,3% el nombre de turistes respecte la temporada anterior. En concret, la voluntat és mantenir les xifres de turistes espanyols de l’any passat, créixer un 3% en turista francès i augmentar un 5% en els procedents d’altres nacionalitats.

Per assolir aquests resultats, la campanya d’hivern es centra en una imatge gràfica i un espot que es titula “Una història que comença en blanc” ideada per l’empresa Bassat & Ogilvy. S’hi destaca l’esquí i bona part de l’oferta complementària a que ofereix el Principat tot apel·lant a les emocions. Es busca tocar la fibra sensible de l’espectador a través de la imatge, la sintonia i la veu en off.

 

1 comentari

  1. Els objectius són cada vegada menys ambiciosos, així no es podrà dir després que no es compleixin ni es demanaran dimissions.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.