Andorra Telecom segueix treballant per resoldre les incidències d’alguns “casos puntuals” amb Som Televisió

andorra-telecom

Els usuaris de Som Televisió disposen des d’aquest diumenge al matí de la graella de televisió que els pertoca segons el producte que tenen contractat. Així ho ha comunicat Andorra Telecom, tot i admetre que hi ha “casos puntuals” de clients que no poden veure canals com Paramount CH, Mega, France 5 o National Geographic wild. Des de l’empresa es recomana a aquests usuarus desendollar i tornar a endollar el descodificador de la corrent i, si no funciona, trucar al 115 per “mirar en detall que els està passant”. Igualment, s’està treballant perquè, de manera gradual, es vagi actualitzant la descripció dels programes de televisió, indiquen en un comunicat.

Des de dijous a la nit Andorra Telecom ha estat treballant en l’activació de la nova oferta de Som Televisió, el que ha provocat talls d’emissió divendres i dissabte. Hores d’ara, la majoria d’usuaris ja disposen de la graella televisiva que els pertoca i tan sols es detecten alguns “casos puntuals” de clients que no poden veure determinats canals, segons ha informat la parapública en un comunicat.

Als que encara pateixen problemas se’ls recomana desendollar i tornar a endollar el descodificador i, si no funciona, trucar al 115 per esbrinar l’averia que pateixen.
Els canals d’esports es van activar a partir de dissabte matí. L’activació dels canals de futbol es va fer efectiva de manera gradual a tots els clients de manera que no es perdessin cap dels partits importants programats per la tarda/nit. Des d’Andorra Telecom recorden que el Canal+ Liga 2 i Canal+ Partidazo són canals que no emeten en continu i que presenten una imatge en negre quan no hi ha emissió.

Amb tot, es continua treballant i es preveu acabar de regularitzar la situació d’alguns clients puntuals durant els propers dies.

(Text: ANA)

TOTES LES NOTÍCIES