Andorra Telecom ha presentat aquest dilluns la pantalla de grans dimensions que ha instal·lat a la seva seu de l’avinguda Meritxell i on es proposaran serveis interactius. Alguns d’aquests serveis permetran als usuaris accedir a descomptes i promocions sobre els productes de la parapública. L’objectiu, segons ha explicat el director general d’Andorra Telecom, Jaume Salvat, és ‘posar a disposició de les empreses aquesta plataforma’ perquè hi puguin promoure els seus serveis i productes.

Una gran pantalla a la seu d’Andorra Telecom permet als usuaris accedir a diferents serveis relacionats amb el turisme i el comerç. Aquesta serà la primera d’altres que han de venir si la iniciativa té bona acollida i és ‘una proposta perquè les empreses del país puguin agafar idees’, ha assenyalat el director general de la parapública, Jaume Salvat.

A través de jocs, enviament d’imatges a través de la xarxa, de missatges telefònics o altres accions interactives, turistes i residents podran aconseguir, de moment, promocions i descomptes sobre els productes que actualment ofereix l’empresa i que es mostraran a través de la pantalla.

‘No és tant una prova tècnica, sinó de concepte’, ha dit Salvat. Es tracta de veure els diferents models de negoci i fer proves amb diferents opcions segons els serveis que es puguin oferir. En funció d’això faran una proposta a les empreses del país perquè puguin utilitzar aquests serveis interactius.

El cost del projecte és d’uns 370.000 euros i inclou la pantalla gran i altres de petites que es puguin instal·lar per tot el país, però també el gestor de continguts que plasma les diferents promocions a les pantalles. ‘En dos o tres mesos tindrem una idea clara del que farem’.

De moment, tant mitjançant la xarxa 3G com els punts wi-fi que s’instal·laran a les pantalles per accedir als serveis interactius, els usuaris podran participar en promocions a través d’eines com Twitter, Instagram o Facebook, ‘però les opcions són il·limitades’, ha apuntat el director general d’Andorra Telecom.

Els continguts se centraran ara per ara en els productes de la parapública, així com en el comerç i el turisme. És el cas, per exemple, de l’oferta turística i les activitats d’Ordino, que ja participa en la iniciativa d’Smart Countries amb les exposicions fotogràfiques i la xarxa Smart Ordino, que encara presenta alguns problemes. Així, han indicat des del Comú, Ordino formarà part d’aquesta iniciativa a través de les xarxes socials.

En referència a altres sectors, Salvat ha considerat que ‘si veuen que hi ha avantatge de negoci estaran interessats’.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada