Andorra Telecom compensarà els clients afectats per la incidència de dilluns passat, que va suposar talls i dificultats d’accés entre els clients amb IP fixes i alguns usuaris particulars.
La companyia ha decidit el retorn de 20 euros en la factura dels clients residencials afectats. En el cas dels clients d’empresa es fixarà la compensació en funció als serveis contractats i prenent com a base tarifa mensual del servei d’Internet.

La incidència, que va afectar principalment els 1.540 usuaris d’IP fixes, majoritàriament empreses, es va produir arran dels canvis en el node central d’accés a Internet a Andorra la Vella i Escaldes. Aquesta intervenció va ser la darrera del procés de renovació de la plataforma que s’ha dividit en cinc fases i s’ha vingut realitzant des del passat mes d’abril. La nova plataforma servirà per guanyar estabilitat i fiabilitat a la xarxa.

La compensació, equivalent al preu mitjà mensual d’Internet, es produirà en la factura del mes de juliol. Andorra Telecom reitera la disculpa per les molèsties ocasionades als clients.

2 comentaris

  1. Olé olé olé!! Quin servei 5 estrelles. 2 dies sense Internet i no pas 1 dia. 2 dies sense poder comunicar amb treballadors, clients, proveïdors. Quina imatge…

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada