Andorra participa a FITUR per donar a conèixer l´oferta turística, esportiva i cultural

Un any més Andorra participa a la fira internacional de Turisme FITUR, que se celebra a Madrid del 17 al 21 de gener.

En aquesta edició, el Principat arriba amb la voluntat de presentar el nou espectacle Diva del Cirque du Soleil que ret homenatge a les dives de la cançó que tindrà lloc del 30 de juny al 29 de juliol; els esdeveniments esportius que acull Andorra durant l´any, les dues etapes de la Vuelta Espanya que transcorreran pel país el 14 i 15 de setembre i la desena edició del Congrés Mundial de Neu i de Muntanya que es realitzarà a Escaldes-Engordany del 21 al 23 de març.
L’estand d’Andorra disposa d’una superfície total de 220 m2 i hi participen un total de 18 empreses del sector turístic andorrà tant allotjaments turístics, agències receptives, estacions d’esquí i centres d´oci.
En concret, a part d´Andorra Turisme hi prenen part: Paisatges i Unió, Internova, HotelBeds, Superski, Ski Serveis, Andorratours, Hotel Anyós Park Resort & Spa, Hotels Plaza, Caldea, Park Piolets Mountain Hotel & Spa, Esquiades, Daguisa Hotels, Hotansa, Sport Hotels Resort & Spa, Hotel Roc Blanc, Grandvalira, Vallnord i Ski Andorra.

Reunions bilaterals i participació en taules de debat
A nivell institucional, el ministre de Turisme, Francesc Camp; l´Ambaixador d´Andorra a Espanya, Jaume Gaytán i el director general d’Andorra Turisme, Betim Budzaku, tenen previstes diferents trobades amb delegacions d’altres països com Colòmbia, Xile, Mèxic i Hongria per valorar la possibilitat de cooperació en l´àmbit del turisme. A més, s´han programat reunions amb tour operadors, entre ells els xinesos C-TRIP amb qui es renovarà un acord de col·laboració.
D´altra banda, el director general d´Andora Turisme, Betim Budzaku participa en una taula rodona que tindrà lloc el dijous 18 al matí, sota el nom: Turismo de compras en destinos: marcas globales versus diseño local, dins l´espai FITUR Shopping.
L’objectiu d´aquesta taula rodona es centra en com es decideix l´estratègia de posicionament d’un destí, com es combina en una mateixa estratègia l’oferta de marques globalitzades i els productes amb disseny local, o com es prioritza una oferta sobre l’altra.
Hi participaran també Yolanda Perdomo, directora de Membres Afiliats de l´Organizació Mundial del Turisme; Gonzalo Robredo, president de l´Entitat de Turisme Ciutat Autònoma de Buenos Aires; María José Pérez-Cejuela, directora general de Comerç de la Comunitat de Madrid;
Antonio Bernabé, director de la Fundació Turisme València; Alberto Galloso, director general de l´empresa Soluciones Turísticas.

Trobades i entrevistes amb la premsa
Aprofitant el gran ressò mediàtic de la fira, així com la presència de mitjans de comunicació internacionals, s´han coordinat contactes i entrevistes amb els diferents responsables de la delegació andorrana. A més, el dijous al migdia es realitzarà en directe des de l’estand d’Andorra del programa La nieve de la COPE, on hi intervindran alguns dels portaveus del sector turístic andorrà desplaçats a Madrid amb motiu de FITUR.

FITUR és el punt de trobada global per als professionals del turisme i la fira líder per als mercats receptius i emissors d´Iberoamèrica. L´edició 2017 va batre rècord de participació amb 9.893 empreses expositores de 165 països/regions, 135.838 participants professionals i 109.134 visitants de públic general. Cal destacar un creixement del 18,8% de visitants professionals internacionals respecte l´edició anterior.
7.542 periodistes estan acreditats.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.