Andorra la Vella retornarà l’impost de radicació de novembre i desembre a 1.100 negocis

Marsol i Astrié posen al costat de l'escultura de la nova marca de la parròquia
Marsol i Astrié posen al costat de l’escultura de la nova marca de la parròquia. Foto: Comú d’Andorra la Vella/Tony Lara

El comú d’Andorra la Vella engega la campanya ‘Mirem endavant’, que surt al carrer coincidint amb l’estrena de la nova identitat corporativa de la parròquia que han presentat avui públicament la cònsol major, Conxita Marsol, i el cònsol menor, David Astrié. Segons ha detallat Marsol, l’objectiu és transmetre un missatge d’esperança i apel·lar al sentiment d’unió ens uns moments difícils per a una bona part de la ciutadania i de les empreses de la parròquia.  

En aquest sentit, ha avançat que el Comú començarà aquesta setmana a retornar de manera automàtica l’impost de radicació i les taxes d’higiene i  enllumenat corresponent als mesos de novembre i desembre a més de  1.112 negocis d’Andorra la Vella i Santa Coloma afectats per les restriccions sanitàries i la manca de turistes a causa de les limitacions de mobilitat imposades als territoris veïns. En total, seran uns 300.000 euros que s’afegeixen als prop de 600.000 que s’han deixat de cobrar a diferents  establiments durant el confinament de la primavera. Conxita Marsol ha explicat que és el moment d’estar al costat dels ciutadans i contribuir a que no es destrueixin llocs de treball. 

David Astrié, cònsol menor, ha assenyalat que la nova marca de la parròquia es basa en un símbol conceptualitzat a través de les inicials A i  V, d’Andorra la Vella, que transmet moviment tot captant l’essència d’una parròquia dinàmica que des de fa uns anys aposta per més espais per als vianants i el foment del passeig i els hàbits saludables.  

La nova imatge té l’objectiu de convertir-se en l’element que identifiqui la parròquia i que l’escut del Comú passi a tenir un rol més restringit a la imatge institucional i als actes oficials. Així doncs, els vehicles, uniformes del personal i altres elements identitaris aniran integrant de manera  progressiva la nova marca que s’havia de presentar a la darrera Fira  d’Andorra la Vella, malauradament suspesa per la pandèmia.  

L’escultura amb la nova imatge, que s’estarà uns dies davant del Comú, anirà instal·lant-se de manera itinerant en diferents zones comercials de la parròquia i estarà ben present en la celebració de diversos esdeveniments.

TOTES LES NOTÍCIES