La posada en marxa del nou servei, a preus simbòlics, ha fet incrementar la demanda dels usuaris del transport públic. El Comú treballa proactivament amb la companyia prestadora del servei per solucionar algunes disfuncions puntuals detectades, i aplicarà mesures que es comunicaran abans de final de setembre.

El nou servei de bus comunal, que tot just comença a rodar, ha implicat alguns canvis d’itineraris i punts de sortida de les línies, així com un increment de la freqüentació d’usuaris motivada, principalment, pels preus simbòlics dels bitllets i abonaments.

Tant el Comú com l’empresa concessionària estan recollint alguns suggeriments i queixes transmeses pels usuaris del bus comunal, unes incidències que ja s’estan analitzant. El Comú decidirà els propers dies, un cop processi tota la informació de què disposa, quines millores implantarà per satisfer les demandes dels usuaris, com reajustaments horaris i d’itineraris.

Un cop decidides les millores i els reajustaments, el Comú els farà públics i es donarà, aleshores, un termini de dos mesos per fer el seguiment exhaustiu i valorar si calen canvis addicionals d’horaris o freqüències de pas.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada