andorra turisme

La campanya d´hivern 2014-2015 d´Andorra Turisme ha rebut el premi Alimara en la categoria de Destinació 2015, un guardó que reconeix la qualitat de l´espot publicitari “Andorra és una altra història” realitzat en aquesta campanya d´hivern que just acabem de tancar.

Es tracta d´uns premis organitzats pel CETT (centre internacional de formació i investigació de turisme i hoteleria adscrit a la Universitat de Barcelona ) des de fa més de tres dècades i amb l´organització d´aquest acte es vol reconèixer tant a les institucions com a les empreses que es dediquen a realitzar una promoció turística en l´àmbit estatal espanyol.

L´entrega del premi de la XXXI edició dels Premis Alimara va tenir lloc ahir al vespre a Barcelona en l´anomenada “Nit dels Alimara” on hi va assistir una representació d´Andorra Turisme per recollir el guardó.

El jurat dels Premis Alimara 2015 ha concedit per unanimitat aquest premi a Andorra tot valorant de forma molt positiva el concepte de la campanya, la innovació, la creativitat i el disseny, l´ús de les noves tecnologies i també la voluntat de fidelització que persegueix la campanya.

En aquest sentit, el jurat d´aquesta edició estava format per Miquel Alsius, president del Grup CETT, Maria Abellanet, directora general del Grup CETT; Miquel Alabern, director de màrqueting operacional de l’Agència Catalana de Turisme; Carme Ayala, directora del Programa “Tira Milles” de la Cadena Cope; Enric Domingo, director de Comunicatur.info; Joan Miquel Gomis, director del Programa de Turisme dels Estudis d’Economia i Empresa de la UOC; Montserrat Nadal, cap del Servei del Foment de l’Ús de la Llengua Catalana de la Generalitat de Catalunya; Anna M. Sánchez, cap de l’Oficina de promoció i turisme de la Diputació de Barcelona; Martí Sarrate, president de l’ACAVE i Marta Serra, directora del Saló B-Travel.

Des de l´any 2000 els Premis Alimara es convoquen i s´organitzen conjuntament amb el Saló Internacional del Turisme de Catalunya, actual B-Travel, que té lloc a Barcelona del 17 al 19 d´abril.

Aquesta és la tercera vegada que Andorra rep aquest premi. El primer cop va ser el 2006 amb la campanya de promoció “Gaudeix d´Andorra. Estaràs com a casa” i dos anys més tard, el 2008, amb “Andorra, no sabràs què triar”.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada