andorra turisme

La campanya d´hivern 2014-2015 d´Andorra Turisme ha rebut el premi Alimara en la categoria de Destinació 2015, un guardó que reconeix la qualitat de l´espot publicitari “Andorra és una altra història” realitzat en aquesta campanya d´hivern que just acabem de tancar.

Es tracta d´uns premis organitzats pel CETT (centre internacional de formació i investigació de turisme i hoteleria adscrit a la Universitat de Barcelona ) des de fa més de tres dècades i amb l´organització d´aquest acte es vol reconèixer tant a les institucions com a les empreses que es dediquen a realitzar una promoció turística en l´àmbit estatal espanyol.

L´entrega del premi de la XXXI edició dels Premis Alimara va tenir lloc ahir al vespre a Barcelona en l´anomenada “Nit dels Alimara” on hi va assistir una representació d´Andorra Turisme per recollir el guardó.

El jurat dels Premis Alimara 2015 ha concedit per unanimitat aquest premi a Andorra tot valorant de forma molt positiva el concepte de la campanya, la innovació, la creativitat i el disseny, l´ús de les noves tecnologies i també la voluntat de fidelització que persegueix la campanya.

En aquest sentit, el jurat d´aquesta edició estava format per Miquel Alsius, president del Grup CETT, Maria Abellanet, directora general del Grup CETT; Miquel Alabern, director de màrqueting operacional de l’Agència Catalana de Turisme; Carme Ayala, directora del Programa “Tira Milles” de la Cadena Cope; Enric Domingo, director de Comunicatur.info; Joan Miquel Gomis, director del Programa de Turisme dels Estudis d’Economia i Empresa de la UOC; Montserrat Nadal, cap del Servei del Foment de l’Ús de la Llengua Catalana de la Generalitat de Catalunya; Anna M. Sánchez, cap de l’Oficina de promoció i turisme de la Diputació de Barcelona; Martí Sarrate, president de l’ACAVE i Marta Serra, directora del Saló B-Travel.

Des de l´any 2000 els Premis Alimara es convoquen i s´organitzen conjuntament amb el Saló Internacional del Turisme de Catalunya, actual B-Travel, que té lloc a Barcelona del 17 al 19 d´abril.

Aquesta és la tercera vegada que Andorra rep aquest premi. El primer cop va ser el 2006 amb la campanya de promoció “Gaudeix d´Andorra. Estaràs com a casa” i dos anys més tard, el 2008, amb “Andorra, no sabràs què triar”.

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada