El  Circuit d’Estoril, a Portugal, ha acollit aquest cap de setmana (29 i 30 d’abril) la primera prova de la temporada del TCR Spain i el TCR Ibèric. Amàlia Vinyes ha debutat en aquesta categoria després de gairebé una dècada en el Campionat d’Espanya de Resistència, suposant el canvi un nou repte en la seva carrera com a pilot.

L’andorrana s’ha enfrontat a Portugal als millors especialistes portuguesos, que han estat majoria en l’arrencada del TCR en la península Ibèrica. A bord del seu SEAT Leon Cup Racer i amb l’assistència de l’equip Baporo, Amàlia ha tingut un cap de setmana complicat en el qual ha tingut molts problemes amb els pneumàtics. El Leon ha mostrat des de l’inici un elevat subviratge i tant la pilot com el seu equip han hagut de treballar per variar el set up del cotxe al llarg del cap de setmana.

Dues carreres a un pas del podi
En la primera carrera del cap de setmana, disputada en la tarda del dissabte 29, Amàlia s’ha quedat a les portes del podi. Després de partir en sisena posició, ha arribat a rodar quarta, però el citat problema amb les rodes ha fet el cotxe molt difícil de conduir i ha caigut fins al setè lloc. En la segona carrera, disputada en la tarda del diumenge 30 d’abril, Amàlia ha arribat a rodar en tercera posició, acabant finalment en una molt meritòria quarta plaça.

La cita d’Estoril ha suposat per Amàlia el debut en una nova i molt competitiva categoria. “Estic contenta amb el ritme que hem tingut, malgrat els problemes amb les rodes”, ha assenyalat l’andorrana en finalitzar la segona carrera. “De cara a les properes carreres hem de seguir treballant amb el tema dels pneumàtics. Hem estat rodant en temps dels millors i de no ser per aquest problema crec que hauríem pogut trepitjar el podi. Vull donar les gràcies al meu equip, Baporo, per l’enorme treball que ha fet per posar en pista el millor cotxe possible”

La propera cita d’Amàlia Vinyes en el TCR Ibèric i TCR Spain serà a Madrid, en el Circuit del Jarama, els dies 10 i 11 de juny.

Classificacions
Carrera 1
1. R. Lobato (Audi RS3 LMS), 17 voltas. 2. F. Abreu (VW Golf GTI), a 6.498. 3. F. Mora (SEAT Leon), a 7.785. 4. M. Giao (SEAT Leon), a 12.826. 5. M. Fernandes (SEAT Leon), a 20.411. 6. Amàlia Vinyes (SEAT Leon Cup Racer), a 24.826. 7. J. Monroy (SEAT Leon), a 24.826. 8. E. Florindo (SEAT Leon), a 28.248. 9. E. Leitao (SEAT Leon), a 38.110. 10. J.P. Faria (KIA Ceed), a 42.061. 11. F. Salom (SEAT Leon), a 43.258. 12. Ll. Llobet (SEAT Leon), a 1 volta.
 
Carrera 2
1. F. Mora (SEAT Leon), 17 voltas. 2. C. Machado (SEAT Leon), a 7.677. 3. F. Abreu (VW Golf GTI), a 10.918. 4. Amàlia Vinyes (SEAT Leon Cup Racer), a 27.426. 5. N. Batista (SEAT Leon), a 37.636. 6. M. Llobet (SEAT Leon), a 38.572. 7. F. Gutiérrez (SEAT Leon), a 39.208. 8. G. Moura (SEAT Leon), a 59.566. 9. R. Leitao (SEAT Leon), a 1.04.330. 10. M. Giao (SEAT Leon), a 1 volta. 11. J. Baptista (KIA Ceed), a 6 voltas. 12. P. Cunha (Audi RS3 LMS), a 15 voltas.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada