Aleix Espargaró obre la primera botiga TerranovaCNC a Andorra

espargaroAvui dissabte el pilot de MotoGP Aleix Espargaró ha obert les portes de la seva pròpia botiga especialitzada en nutrició canina i felina a Andorra. Es tracta de la primera botiga que TerranovaCNC, amb 110 establiments a Espanya, inaugura fora de l’estat. A l’acte també han assistit el seu germà i pilot Pol; Jorge Lorenzo, tres vegades campió del món de MotoGP, i Sito Herrera, CEO de TerranovaCNC.

Amant dels animals, Espargaró ha explicat: “estic molt content d’obrir el primer establiment TerranovaCNC a Andorra, ja que no estem inaugurant una botiga per a mascotes sinó un centre especialitzat en nutrició canina i felina que prioritza el benestar dels animals per sobre de tot “.

A una setmana del darrer Gran Premi de la temporada, no han faltat les declaracions en relació a la carrera de València: “després de la gira asiàtica tinc moltes ganes d’acabar la temporada de la millor manera possible amb Suzuki. Finalment, en les 3 últimes carreres hem trobat un setting adequat i m’agradaria molt poder aconseguir un podi a l’última carrera a casa amb tots els meus “.

La nova botiga, situada al carrer Prat de la Creu 91 d’Andorra la Vella, disposa de 120 m2 i ofereix pinso, accessoris, antiparasitaris, suplements alimentaris i productes OTC per a gossos i gats de marques premium com Royal Canin, Purina Pro Plan, Advance, Acana, i Nutro; i de laboratoris com Bayer, MSD, Virbac, Ceva, Elanco, entre altres. Una peculiaritat de la botiga és que disposa de servei de perruqueria canina.

TerranovaCNC, marca amb més de 20 anys de trajectòria i que actualment compta amb 110 botigues obertes a Espanya (un terç pròpies i la resta franquícies), té com a objectiu arribar a les 150 unitats entre el 2016 i el 2017.

TerranovaCNC, marca patrocinadora del pilot, planteja un concepte innovador de franquícia inspirat en l’emprenedoria i la passió pels animals, i on cada franquiciat esdevé un assessor especialitzat en nutrició canina i felina. Després d’una inversió inicial, de la qual el 60% és producte, el franquiciat passa a formar part d’una marca líder al mercat de nutrició canina i felina, amb una trajectòria de 21 anys en el sector. A més, TerranovaCNC s’encarrega d’oferir al franquiciat formació continuada, beneficiar-lo del millor preu de compra, i posar a la seva disposició un equip de més de 60 professionals (atenció al client, logística, compres, màrqueting, comunicació, branding, etc .. ). 

(Text i foto: TerranovaCNC)

3 comentaris

Comments are closed.

TOTES LES NOTÍCIES