Albert Llovera supera les 10 hores competint entre Chilecito i San Juan

La  desena etapa (Chilecito-San Juan), que va venir precedida del llarg enllaç de la jornada anterior, ha estat la més exigent tant per a l’estat físic dels pilots que segueixen en carrera com per a les mecàniques que en general comencen a donar símptomes de cansament.
Albert Llovera-Charly Gotlib-Jaromir Martinec (Tatra 538) van completar l’especial (449 km) amb un crono de 10h07’01” en la 31a posició provisional. Comentar que la jornada es va iniciar amb un enllaç de 250 km i entre els dos sectors de la cronometrada també va haver de superar un altre enllaç de 90 km.

A dues jornades del final l’equip Donver Dakar Project segueix situat entre el top25 de la classificació provisional de camions amb un temps de 37h40’10”.

Entre els vehicles d’aquesta categoria, els Kamaz van fer un pas important cap a la primera posició en el podi de Buenos Aires. Després de vèncer el parcial de la jornada, Nikolaev-Yakovlev-Rybakov són líders provisionals del Dakar17, seguits pels seus companys d’equip Sotnikov-Akhmadeev-Leonov a 5’15”, mentre que la tercera posició és pel Iveco defensor del títol, pilotat per DeRooy-Torrellardona-Rodewald, a 24’17”.

Com comentàvem, els símptomes de cansament dels vehicles són evidents malgrat l’esforç de les assistències. Albert Llovera ens comentava que, els comandaments que li serveixen per pilotar amb les mans el seu vehicle, pateixen algunss desajustaments que han d’anar controlant durant l’especial. A l’arribada al bivac es fa un control a fons per intentar aguantar jornada a jornada.

La penúltima etapa del Dakar 17 (11a) es disputarà entre San Juan i Río Cuarto . A l’inici de l’especial (292 km) es disputaran les últimes dunes de la present edició del Dakar. Una vegada superades es prendrà rumb a Río Cuarto per les pistes habituals de la regió de Còrdova en les quals es disputa la prova vàlida per al mundial de ral·lis.

(Text i foto: Fotoesport)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.