Albert Llovera descarta competir en el Dakar 2019

Albert Llovera, malgrat lluitar fins al límit per estar en el podi de sortida del Dakar 2019, va haver de rendir-se a l’evidència i prendre la dura decisió de no acudir a la cita de la primera setmana de Gener de l’any vinent.

El pilot d’Andorra la Vella, lluny de rendir-se, espera concretar algun dels projectes que té en marxa de cara el 2019, i seguir al món de la competició automobilística.

Per Llovera, tornar al Dakar va ser una possibilitat fins a l’inici d’aquesta setmana (dia 16 d’octubre), aquest va ser el seu comentari: Els dos projectes que tenia sobre la taula eren, podríem dir que són, molt atractius. Tornar a pilotar un camió de l’equip Bonver Dakar Project ha estat durant tot l’any en la meva ment. No obstant això, la cita de Lohéac del RX2 em va donar la possibilitat de visitar les instal·lacions del que va ser el meu equip (MD Racing) en les meves primeres participacions a Amèrica del Sud. El seu nou buggy té molt bona “pinta”.
Hem esgotat al màxim el termini per descartar el Dakar, a causa de l’interès d’un espònsor important en el raid americà. En fi, seguirem treballant en altres direccions.

Precisament una d’aquestes direccions pot ser tornar al RX2 aprofitant l’experiència d’aquesta temporada, segons Albert l’opció li segueix motivant: Sense cap dubte. És una opció que intentaríem millorar per ser més competitius en un mundial que cada dia té més adeptes. De tota manera no és l’única opció. Fa un parell de setmanes vaig estar en el Circuit del Jarama parlant amb un equip alemany que disputa el Campionat d’Europa de camions, estan interessats que pugui pilotar un dels seus camions. Hi ha una tercera opció, tornar al Campionat d’Espanya de Tot Terreny, aquesta vegada, al volant d’un side by side, en concret de l’equip de Yamaha Espanya. De moment no hi ha res concretat, seguirem treballant per completar un pressupost, sense descartar cap possibilitat.

Un altre factor important en les decisions de Llovera és el seu estat físic: La passada setmana vaig estar en la consulta del Dr. Mir i em va dir que podia fer el que volgués. La mà dreta no està al 100%, recuperada de l’operació de l’any passat, però el seu estat és satisfactori.

Queda clar que Albert Llovera  seguirà fent molts quilòmetres i visites a possibles patrocinadors per poder seguir una temporada més competint en alguna de les especialitats del món del motor.

Fotoesport

TOTES LES NOTÍCIES