Després de gairebé tres mesos sense competir, cal recordar que la prova d’Alcanyís prevista per a mitjans de juliol es va anul·lar, Albert Llovera i Àlex Haro reprendran la seva participació en el Campionat d’Espanya de Ral·lis sobre terra disputant, dissabte que ve (dia 31), el 4rt Ral·li de terra del Pla d’Urgell. Així doncs, Llovera-Haro tornaran a estar a Mollerussa, al volant de l’Abarth Grande Punto, barallant-se pel triomf del Grup N (GN) amb l’objectiu d’apropar-se una mica més al títol d’una categoria de la qual són els vigents campions d’Espanya.

L’Escuderia Mollerussa ha previst, per a la quarta edició de la seva prova i per primera vegada vàlida per al campionat espanyol, un traçat amb un total de 202,39 km dels quals 80,70 km seran contra el crono, distribuïts en 8 especials (4 diferents). En cadascuna de les dues primeres seccions de la prova, es disputarà un bucle de dos especials, A (9,83 km) i B (11,82 km). En la recta final de la competició els escenaris a superar seran, també dues vegades cadascuna, l’especial espectacle (1,52 km) i l’especial D (17,18 km) la més llarga del recorregut i que, possiblement, pugui resultar decisiva en la composició final de les diferents classificacions.

A pesar que els seus múltiples compromisos professionals no li han deixat massa temps lliure per a la preparació de la cita de Mollerussa, Llovera es mostra esperançat a poder repetir el triomf en el GN aconseguit a Lorca, aquest era el seu comentari sobre aquest tema: ‘És cert que la localitat murciana vam tenir un bonic duel amb el Mitsu del pilot canari Alfonso Viera. No he vist la llista d’inscrits de Mollerussa però crec que la situació es pot repetir. De tota manera per a nosaltres és molt important seguir sumant ja que l’abandó en la prova inicial (Cervera) no ens permet acabar un altre cursa sense puntuar. Hem d’intentar per tots els mitjans anar llimant la diferència, a favor de Viera, que va provocar l’esmentat abandonament’. En el test previ a la cita lleidatana, Llovera i el seu equip (PCR Sport) han fet especial èmfasi en el treball amb els pneumàtics DMACK, que aquest any equipa el Grande Punto del pilot d’Abarth: ‘En el test que hem fet avui (dia 28), hem fet diverses proves amb els compostos que ens ha enviat DMACK. Ha estat un treball dur però que ens pot resultar molt efectiu en el moment d’escollir les rodes que es puguin adaptar millor a les especials de Mollerussa.

Quant a la resta de la mecànica, no hi ha cap novetat digna d’esment. Després de la cita de Lorca els tècnics de PCR han fet una revisió a fons de la mecànica. En aquest aspecte l’Abarth ha respost de manera impecable en el test esmentat’.

Divendres que ve (dia 30), a partir de les 9h30, la documentació del ral·li estarà a la disposició dels equip en la secretaria de la prova. A la 9h45 les especials cronometrades quedaran obertes perquè els participants les puguin reconèixer, tindran 4 hores per apuntar les particularitats de les quatre especials que configuren el recorregut-

Entre les 9h00 i les 19h45 de la jornada següent (dissabte dia 31), es disputarà el 4rt Ral·li de terra del Pla d’Urgell. El lliurament de trofeus del ral·li està previst a les 21h00 del mateix dissabte.

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada