Albert Llovera acaba satisfet la seva actuació en el RX Lites 2016

lloveraAlbert Llovera al volant del proto de Krzysztof Holowczyc, va completar en el Circuit de Barcelona – Catalunya la seva primera mini-temporada en el Campionat del Món FIA de Rallycross Lites.

En el seu tercer meeting en el RX Lites, Llovera va millorar de manera considerable els seus cronos en les diferents mànegues disputades arribant fins a la 5a posició de la primera semifinal.

Amb una climatologia més favorable que a Noruega i Suècia, el pilot andorrà es va adaptar de manera immediata al traçat d’1 km, marcat a la zona de l’Estadi de l’escenari català.
En la primera mànega qualificativa, Llovera va aconseguir situar-se en la tercera posició de la seva sèrie, sisena en la classificació global, amb un crono 3’36”919.

En les tres mànigues següents el pilot del RACC no va poder repetir el crono esmentat i la possibilitat d’estar entre els millors a la classificació intermèdia es va esvair. No obstant això, cal destacar que amb el registre aconseguit (5’23”822) en la seva semifinal (la 1), hauria aconseguit la tercera plaça en la segona semifinal i en conseqüència hagués disputat la seva primera final en el RX Lites.

Albert va deixar el recinte de Montmeló molt ràpid, abans ens va fer el següent comentari: “El treball que hem fet en el cotxe està donant els seus fruits. M’he trobat molt còmode al volant del proto amb les noves prestacions, les distàncies amb els rivals que vaig tenir per davant s’han reduït i a vegades el fet de competir en una o una altra màniga et pot donar avantatge quant al resultat final”.

És evident que el pilot andorrà es troba il·lusionat amb els progressos realitzats i no dubta a afirmar que li agradaria seguir en el projecte: “Hem disputat solament tres meeting i algun en condicions molt complicades quant a l’estat d’una pista que gairebé no coneixia.
Hi ha molt treball per fer, però hem donat un primer pas important que, m’agradaria que tingués continuïtat i poder competir en totes les cites del campionat. Veurem si l’any vinent hi ha possibilitats de fer-ho”.

Una vegada acabat el repte del 2016 de la temporada “normal”, Llovera seguirà, amb el seu ritme frenètic, treballant per concretar noves opcions. El Dakar 2017? Segons les seves paraules és una opció: “Estem treballant en el tema”.

Text i foto: Fotoesport

TOTES LES NOTÍCIES