Si fa relativament poc temps, Twitter va anunciar que ampliava els 120 caràcters de límit dels tuits a 240, segons ha donat a entendre el CEO de la xarxa social, un nou canvi de gran importància podria ser implantat ben aviat.

Jack Dorsey ha admès que “no és molt fan” de la icona ni funció del “m’agrada” en forma de cor de la xarxa social.

Pel CEO i cofundador de Twitter, l’empresa estaria pensant a eliminar aquesta funció per millorar la “qualitat del debat” en la plataforma de microblogging. Encara no es tracta de res ferm doncs l’empresa va tractar de matisar una informació del diari The Telegraph afirmant que encara està “repensant tot sobre el servei per assegurar que estem incentivant converses saludables, incloent-hi el botó del ‘M’agrada'”. L’empresa va afegir que es troba en “una etapa inicial de treball i no tenim plans que puguem compartir ara com ara”.

Aquest botó va ser introduït per Twitter l’any 2015 com a substitutiu de l’assenyalador de “favorits”. Des de llavors el “m’agrada” ha estat interpretat de moltes formes pels usuaris. En general es tracta d’una manera de mostrar afinitat amb una publicació.

Tal com es va descobrir en la modificació dels caràcters abans esmentada, malgrat que moltes persones afirmaran que la desaparició del “m’agrada” pot ser la fi de la xarxa social, és probable que no acabi passant res.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada