Abdominals amb la fitball

Entre els diferents usos de les pilotes de fitball hi ha els exercicis abdominals. Per a realitzar els exercicis que us proposem a continuació cal tenir una bona coordinació corporal, ja que es basen en un moviment de cames i braços amb la pilota. 

També s’ha de tenir en compte que aquests exercicis requereixen de molta concentració i, per això, és necessari que compteu amb una base prèvia, ja que mentre us concentreu en el moviment de la fitball també ho heu de fer en la paret abdominal. 

Teniu molta cura d’evitar desviar part de la tensió a les cervicals o a la part lumbar, perquè us acabaran fent mal si no feu correctament l’exercici.

Estireu-vos al terra boca amunt sobre una estora, amb l’esquena ben recolzada, subjecteu la fitball amb les mans, estirant-les cap endarrera per sobre del cap, fins que la feu tocar el terra. Manteniu els braços estirats i les cames obertes i estirades, sense separar-les del terra, i concentreu tota la força i atenció en l’abdomen. 

Partint de la postura inicial, eleveu les cames, mantenint-les obertes, i els braços, subjectant la pilota, de forma que es trobin les cames i els braços a dalt, i passeu la fitball dels braços a les cames. A continuació, baixeu les cames fins tocar el terra, a la vegada que baixeu els braços oberts. Repetiu vint vegades l’exercici intercanviant la pilota de cames a braços i de braços a cames.

Per Redacció / AMIC – Tot Sant Cugat

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.