“A la carta” d’Ordino atrau prop de 4.000 participants en uns tres mesos de promoció turística

La 2a edició de la campanya turística A la Carta d’Ordino ha incrementat la participació en gairebé 1.000 persones, aconseguint prop de 4.000 participants que han realitzat un àpat, han pernoctat en algun establiment hoteler, o bé han fet una despesa mínima de 10€ en algun comerç de la parròquia. La promoció es va iniciar el mes d’octubre i es va tancar el passat 6 de gener amb 36 persones premiades.

Durant la primera campanya realitzada els mesos de febrer, març i abril es van captar 2.956 persones, i els bons resultats han permès tornar a comptar amb el sector privat per rellançar-la durant la temporada de tardor-hivern. Els mesos de més afluència han estat el desembre amb 893 persones i el febrer amb 1.118 persones.

Els 48 establiments implicats, vinculats al comerç i al turisme, han repartit diferents premis, des de forfets, entrades als museus, vals regal, excursions guiades, lloguers d’esquís, green-fees al camp de golf, dinars i sopars romàntics i nits d’hotel, entre molts altres.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.