Joan Vinyes-Jordi Mercader començaran demà divendres, al volant del Suzuki Swift S1600 de l’equip Suzuki Motosport, la tercera defensa consecutiva del títol de la Copa d’Espanya de 2 rodes motrius (2RM). En les tres últimes temporades Vinyes-Mercader i Suzuki han vençut amb total solvència en la categoria esmentada

La cita serà en el 37 Ral·li Illes Canàries-El Corte Inglés que, una vegada més, serà vàlida per al Campionat d’Espanya de l’especialitat amb un coeficient 1,5 , a més de puntuar també per l’European Ral·li Championship (ERC) certamen sorgit de la fusió del campionat europeu i l’IRC .

Amb aquestes premisses, no hi ha dubte que repetir les actuacions de les edicions precedents en la prova canària, seria una important dosi de confiança de cara a la temporada que acaba d’iniciar-se.

Una any més, la cita canària li donarà l’oportunitat a Vinyes d’enfrontar-se a pilots que al llarg de la temporada solen ser protagonistes en proves europees, el pilot de Suzuki afronta el repte molt motivat: No hi ha cap dubte que tenim moltes ganes de començar a competir i recuperar el ritme que tantes satisfaccions ens ha proporcionat aquestes últimes temporades. En aquests anys, els resultats que hem aconseguit a Gran Canària han estat molt bons i ens han donat una gran inèrcia cap a l’assoliment dels objectius de la temporada. o sigui tornar a estar en la lluita pel triomf de la nostra categoria.

Com bé diu en Joan, són diverses les ocasions que ha competit en el Ral·li Illes Canàries i en conseqüència coneix bé l’escenari: En aquest ral·li els grans desnivells són molt habituals, és a dir passem d’estar a nivell del mar a superar els 1500 mts., en pocs quilòmetres, canvis de temperatura, asfalts molt desiguals… Pel que fa a les especials, si fem cas de la nomenclatura, semblen les mateixes de la passada edició. Estic convençut que quan estiguem sobre el terreny ens trobarem amb variants que faran que el traçat sigui diferent.

En referència a la logística del ral·li poques variacions. El parc d’assistència estarà situat a la Plaça de Canàries mentre que el podi i les verificacions es faran al Parc de Santa Catalina.

Els inscrits a la prova canària tindran l’opció de disputar el shakedown, durant el matí de la jornada anterior a l’inici del ral·li. Una opció habitual a les proves internacionals FIA.

La cerimònia de sortida es durà a terme en el podi del Parc de Santa Catalina a les 20h30 del mateix dijous (dia 21). A les 7h00 de la jornada següent es donarà la sortida real al primer equip participant des del parc d’assistència.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada