Els cotxes elèctrics purs planejaven conduir en una marató de 9 hores el major nombre possible de trajectes meteorològics a la neu 3 cops 3 hores de competició molt desafiant. Els equips van començar a Ordino i el primer a arribar a la Casa Dribba de Catalunya. Exactament aquest equip va liderar amb el seu Tesla Model S 100 en la segona etapa, el circuit de conducció quan en una corba va intentar superar un Renault ZOE i va topar contra la paret de neu de la corba.

El segon període va ser recompensat amb la velocitat dels participants. Aquí, l’equip Jucher Racing d’Alemanya va guanyar la pole per tercera vegada, que va ser una lluita emocionant entre els tres primers equips que van canviar la classificació cada 15 minuts sota condicions de boira i durant la nit.

Els resultats van ser:

# 1: Equip Olli Dornisch, Alemanya, Tesla Model S, 401 voltes

# 2: Team e-Ringe, Alemanya, Tesla Model S, 398 voltes

# 3: Equip Juchter Racing, Alemanya, Tesla Model S, 384 voltes

1 comentari

  1. Casa Dribba de Catalunya?? Trajectes metereologics?
    Jajajajaja No s’entén res de l’article

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada