simposi-2

El segon Simposi Internacinal de Màrqueting d´Andorra duplicarà els assistents. Amb uns 200 participants, els empresaris dels país reflexionaran sobre el desenvolupament comercial a través de les xarxes.

El debat ja ha començat en les darreres setmanes. PayPal i els nous mètodes de pagament a través d’internet, l’aproximació al client a través de les xarxes socials o les campanyes turístiques virtuals són nous camps que l’empresariat del país està començant a desenvolupar per arribar a un públic més global i que, a partir d’aquest tarda, es plantejaran al SIMA; una trobada empresarial que ha duplicat el nombre d’assistents per involucrar-se en el comerç electrònic.

“Ho considerem una cosa que va molt més enllà del vell paradgima de posar-te davant un portal i comprar-te un producte. Està ocupant tot el segment comercial. De la mateixa manera si tu véns un destí turístic com Andorra comences per Internet i acabes amb Internet”, explica Fernando Blanco, organitzador del SIMA.

140 persones s’han registrat per seguir la dotzena de ponents que aquesta tarda tractaran les campanyes per e-mail o els nous criteris que condicionen el turisme. Unes conferències, que tancarà el gerent de relacions públiques de Google Espanya, amb intencionalitat pedagògica i una mirada adaptada al país.

En total, s’espera que passin pel Centre de Congressos d’Andorra la Vella unes dues-centes persones entre ponents, convidats i interessats. Tot plegat, per oferir un altre pas a l’empresariat del país.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada