Verdú, de menys a més per a estar preparat per a Beaver Creek

Joan Verdú esquiant a Àustria
Joan Verdú esquiant a Àustria (FAE)

L’esquiador andorrà, Joan Verdú, es troba en condicions de “competir amb cara i ulls a la Copa del Món de Beaver Creek”. El corredor ha estat entrenant aquests dies des que va arribar als Estats Units, anant de menys a més, per a estar preparat. L’equip de Verdú va programar un primer bloc de tres dies, amb un dia d’esquí lliure amb traçat molt fàcil a Copper Mountain per tal d’adaptar-se.

Després van ser dos dies de gegant amb pista preparada a Vail, després es van programar dos dies de descans i aquest dijous tenen previst fer una jornada de gegant per a, finalment, demà dijous fer una prova en pista preparada de dalt a baix de preparació de cursa. La cursa de gegant de Beaver Creek començarà el diumenge, a les 10:00h, hora local, les 18:00h a Andorra. La segona mànega comença a les 13:00h, hora local, les 21:00h al Principat.



Juan Lago, entrenador: “Amb Joan hem estat buscant intensitats controlades, això era important, que anés de menys a més i estigués tranquil, amb una bona adaptació. I ara sí que toquen ja dies d’entrenaments importants. Si surten bons dies estarà molt ben preparat per a la cursa”.

[do_widget id=category-posts-pro-64]