
La presidenta suplent del Grup Parlamentari Socialdemòcrata, Susanna Vela, ha entrat a Sindicatura, aquest dimecres, 9 d’abril, una pregunta oral urgent adreçada a l’Executiu sobre la Llei qualificada de la nacionalitat després de les declaracions al respecte del cap de Govern, Xavier Espot, durant la seva intervenció a l’Assemblea Parlamentària del Consell d’Europa aquest dimarts passat.
Vela pregunta si, més enllà d’allò que va manifestar Espot sobre la flexibilització de residir ininterrompudament durant 20 anys a Andorra, el Govern contempla altres requisits amb relació a l’obtenció de la nacionalitat andorrana.
La qüestió es formularà i es respondrà per part de l’Executiu a la propera sessió de preguntes al Consell General, prevista per al proper dimarts, 15 d’abril.