
El Govern ha validat aquesta setmana el Decret pel qual s’aprova el pla d’estudis del bàtxelor en màrqueting de la Universitas Europaea IMF. L’alumnat d’aquest bàtxelor cursarà matèries sobre dret de l’empresa, principis d’organització, gestió de l’empresa i gestió de màrqueting. Els estudiants també podran adquirir coneixements sobre comunicació i màrqueting en l’entorn digital, anàlisi dels consumidors i investigació de mercats, gestió de finances, logística i distribució.
En acabar els estudis, les persones titulades obtindran les competències professionals per a exercir com a tècnics en diversos àmbits: departaments de màrqueting, publicitat i vendes en empreses i altres institucions o organitzacions com en agències de màrqueting i comunicació, i dedicar-se a la investigació de mercats, la publicitat, el màrqueting, el màrqueting en línia, la consultoria, les relacions públiques, la relació amb mitjans i la gestió de clients.
La durada dels estudis –que tenen una càrrega de treball de 180 crèdits europeus– és de tres cursos acadèmics a temps complet dividits en sis semestres. No obstant això, aquests estudis també es poden cursar a temps parcial, adequant-ne la durada. La titulació s’imparteix en modalitat no presencial.
Aquest pla d’estudis compta amb l’acreditació favorable de l’Agència de Qualitat de l’Ensenyament Superior d’Andorra (AQUA).