Vaga amb botifarrada, xocolatada i comiat pels que marxen el cap de setmana

El proper dijous i divendres hi haurà vaga de funcionaris, una vaga convocada just després de la Diada de la Constitució, durant dos dies que farà que no hi hagi diversos serveis (més enllà dels serveis mínims) de dimecres a diumenge en el sector públic.

Durant el dia d’avui ha anat corrent per la xarxa el programa de la vaga, un programa que contempla anar al lloc de treball per tal de comunicar que es farà vaga, però també movilitzacions tallant carrers i carreteres i àpats populars a més d’una concentració divendres a la tarda a la duana per tal d’acomiadar-se “de tots els qui marxen de cap de setmana”

Aquest és el programa que els funcionaris plantegen:

Dijous 15 de març

  • Anem al lloc de treball i comuniquem al nostre superior per escrit que farem vaga. Podem fitxar “incidència per hores”.
  • 9.30 h: Baixem a la Duana de Sant Julià amb cotxe o el mitjà que cadascú triï.
  • 10 h: Un cop a la Duana, signem el document que s’adjuntarà a les ILP de canvi de la llei electoral i responsabilitat política, i la demanda que s’avancin les eleccions. Obert a tothom. Quan sortim dels cotxes, ens posem l’armilla groga de seguretat.
  • 13 h: Ens concentrem davant del Govern.
  • 13.30 h: Ens desplacem a la plaça del Consell General i es llegeix un manifest.
  • 14 h: Arrossada a la plaça del Poble.
  • 16 h: Concentració davant del Govern i recorregut pel c. Prat de la Creu en direcció a la rotonda i pujant per l’av. Meritxell cap al Comú.
  • 18 h: Xocolatada a la plaça del Poble.

Divendres 16 de març

  • Anem al lloc de treball per comunicar la intenció de fer vaga, fitxar, etc.
  • 10 h: Concentració a la plaça Coprínceps d’Escaldes-Engordany (Roc Blanc).
  • 10.30 h: Marxa fins al Comú d’Andorra la Vella per les avingudes Carlemany i Meritxell, oberta a tots els treballadors d’Andorra.
  • 13.30 h: Dinar a Sant Julià de Lòria.
  • 16 h: Concentració a la Duana per acomiadar-nos de tots els qui marxen de cap de setmana.

19 comentaris

  1. El q vosaltres no enteneu es q ja teniu molts mes privilegis en vers a la resta de la societat. Q sou uns privilegiats ,no us poden fer fora del vostre lloc de feina només x això ja hauríeu d’estar mes q agraïts. Lamentable algunes coses q demaneu “ menjador gratis x al vostres fill” hi ha gent q no arriba a final de mes i els hi costa pagar aquest servei quina barra teniu. Material d’esqui, quina pena si competiu entre vosaltres per veure qui el porta mes car. Els pares q no arriben a final de mes lloguen el material si o si. I lamentable el q els hi dieu als alumnes sobre la baga. Que no vinguin que son dos dies de festa. Quina pena! Així el q fem es crear una societat de treballar poc i cobrar molt, això es el q veu la canalla gràcies a vosaltres.

    1. El que és una llàstima és que us molesti que una gent es manifesti per defensar els seus drets!

  2. N’hia gent que vol que es faci en festiu i a poguer ser a l’hora de dinar
    Quins dellonsas!!!

  3. Esta be que lluiteu per els vostres drets i us entenc, però crec que s’hauria de fer fora de temporada, hi han molts mesos que no hi ha gent a Andorra i el fet de fer-ho despres de un dia de festa i abans del cap de setmana, es ganes de crear crítiques, la gent mal pensa

    1. Sí Anna però el que no diuen els titulars és que a primera hora hem d’anar als nostres llocs de treball a comunicar que farem vaga. No anirem a Salou tranquil! Només volem reivindicar els notres drets i si gràcies a això poden millorar els drets de TOTS doncs millor.

    2. No, si jo estic totalment d’acord amb la vaga i crec que ho feu be i se que la premsa manipula, aixo semble españa ja, pero es cert que el fet de fer-ho aquests dies, dona peu a critiques, jo no critico la vaga i per descomptat ho heu de fer quan mes us convingui esta clar, pero la gent critica, ja saps com va

    3. Jo recordo un pais que no teniem dret a vaga, al menys ara el tenim

    4. Tota la raó, made in andorra

    5. La gent critica, i tant que si, el que no entenem es que la vaga es fassi just despres d’un festiu i abans del cap de setmana, treballar lo que es diu treballa no treballareu

    6. Sonia Cruz Gallego es fa en aquests dies xq el plaç que es va donar acaba el dia 19, per tant o es fa ara o no es fa! Govern ho podria haver evitat

  4. Titulars sensacionalistes que no fab cap bé al país!

  5. Sergi VG

  6. qui pagués tot això?

  7. Son més llestos. Així faràn pont, jajajajajaaj

    1. Monica Marquez Barbero no farem pont. A les 9 del matí anirem a la feina a dir que fem vaga i després reivindicarem els nostres drets. Jo faré vaga!

    2. Te has picado, ehhh

    3. Monica Marquez Barbero jo no em pico jo justifico i explico les “mentides” dels mitjans de comunicació.

    4. Eva Royo Latorre ah vale

  8. Això es broma no? Arrossada, xocolatada….. sembla la Festa Major de Govern.

Comments are closed.

TOTES LES NOTÍCIES