Una parella és detinguda per furtar un rellotge de gamma alta a un padrí de 80 anys

Un agent i un vehicle de la Policia
Un agent i un vehicle de la Policia (Policia d’Andorra)

La Policia va detenir dilluns a la tarda una dona i un home, ella fronterera de 31 anys i ell no resident de 32, com a presumptes autors de delictes contra el patrimoni per haver furtat a un home de prop de 80 anys -a qui la dona cuidava- un rellotge d’alta gamma i haver-ne venut una part. Actualment, el rellotge tindria un valor de 14.000 euros al mercat de segona mà.

La parella, en ser coneixedora que la víctima es disposava a interposar una denúncia, es va presentar al despatx central de Policia i en aquell moment es va efectuar l’arrest. La investigació policial apunta que la dona hauria estat qui hauria comès el furt al domicili del propietari del rellotge i la seva parella hauria actuat com a còmplice. Tots dos van decidir vendre una part de la corretja fora del país per la qual van obtenir uns 1.000 euros.

Els dos detinguts van passar a disposició judicial dimarts a la tarda.



Detingut per possessió de droga quan accedia a Andorra en autobús

D’altra banda, la Policia també ha arrestat aquesta setmana a la frontera del riu Runer un turista de 20 anys que accedia al país en un autobús de línia regular en possessió d’un gram d’èxtasi. També se li van trobar 1,7 grams d’haixix i 0,9 grams i una cigarreta de marihuana.

[do_widget id=category-posts-pro-64]