Una enquesta determinarà els hàbits de consum dels urgellencs

L’alcalde de la Seu, Albert Batalla, ha anunciat que pròximament es coneixeran els resultats d’una enquesta d’hàbits de consum entre la gent de la Seu, l’Alt Urgell i Andorra, que ha de servir per a l’elaboració d’un estudi estratègic sobre les potencialitats del comerç urgellenc.

Batalla manifesta que aquesta iniciativa, impulsada conjuntament entre l’Ajuntament, la Unió de Botiguers de la Seu (UBSU) i la direcció General de Comerç, “contribuirà a conèixer les preferències del clients i quins són els punts forts i els punts dèbils de l’oferta comercial”. Les dades han de permetre saber “què s’ha de fer perquè la ciutat sigui més competitiva com a destí turístic i com a eix comercial”.

L’enquesta d’hàbits de consum inclou un total de 500 entrevistes, majoritàriament telefòniques, tot i que també n’hi ha de presencials al mercat de la Seu “per copsar l’opinió de les persones que el visiten”. El Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya (CCAMC) i l’Ajuntament urgellenc aporten 6.500 euros cada un per a l’elaboració de l’anàlisi.

 

Lliurament de premis de La Seu Comercial

D’altra banda, ahir dimarts al vespre va tenir lloc a la sala d’actes de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell el lliurament de premis als guanyadors dels concursos i sortejos de Nadal que convoca i atorga La Seu Comercial. L’acte va ser presidit per l’alcalde urgellenc, Albert Batalla, que ha estat acompanyat del regidor de Promoció Econòmica, Jordi Pallarès, i diversos representants de la UBSU.

Enguany s’han entregat cinc premis en l’apartat de concurs màgic d’aparadors i façanes, que han estat per a l’establiment Pilar Isern Modes, Mari MiguelSanz, Indum, La Posella i Fusteria i Derivats Morales.

Els tres premis en vals de compra màgics s’han lliurat a Maria Font (750 euros), Teresa Montaner (500 euros) i Maria Torra (250 euros). Vidres Fermin ha guanyat un viatge per a dues persones, en ser l’establiment on es va firmar la butlleta premiada. El sorteig es va fer entre un total de gairebé 60.000 paperetes.

Finalment, la campanya del comerç urgellenc també ha repartit 10 premis de 50 euros entre els votants que van decidir els guanyadors del concurs d’aparadors. Els afortunats han estat Jordi Graell, Tània Ribas, Ramon Gasch, Mònica Castro, Jordi Majoral, Sílvia Bonet, Manel Tarrés, Jordi Segon, Anna Sansa i Xavier Semino.

L’alcalde Albert Batalla va destacar durant el lliurament de premis que l’èxit de la campanya demostra que a la Seu “s’hi pot comprar de tot amb una atenció personalitzada i un bon tracte”. Així mateix, Batalla ha instat a comprar a la ciutat “per afavorir el dinamisme econòmic local en un moment de crisi com l’actual”.

Des de la UBSU, la vocal Pilar Isern també es va mostrar satisfeta per la bona rebuda de la campanya i ha recordat la importància del sector comercial per a la Seu.

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *