Un futur incert

Feia molt de temps que no em posava en política. A les preguntes que em feien sobre la qüestió, sempre responia: és que tinc massa feina… Així solucionava ràpidament el tema. Una veritat a mitges, no he deixat mai d’observar la política des de la distància. Distància que jo no vaig posar, va ser en primer lloc el PS qui la va posar i en segon lloc DA, amb la col·laboració de UL. I, aquí ja se’m varen passar les “ganes” de continuar fent política, fins a l’extrem de ni tan sols, votar.

Fruit d’aquesta observació de la nostra política actual, cada cop tinc menys ganes d’entrar-hi vista la “panoràmica” oferta pels nostres partits polítics.

Havia comentat molts cops que realment, de partit polític tant sols en coneixia un el PS. Un grup estructurat i amb una maquinària en funcionament. Oblidava els “personalismes”.

No considerava, ni considero DA com a partit polític, sinó com a un “conglomerat” de persones contra una mateixa persona.

No podia considerar als Verds com a Partit polític, doncs és com si no existissin. Sobretot després de la seva “barreja” amb DA.

Tampoc puc considerar Segle21, PLA, UNP, APC, IC… doncs o bé estan inactius o bé no poden actuar.

Si considero UL, però no com a partit polític, sinó com a una mena de “merienda de negros” que domina la situació mani qui mani.

Però vet aquí que l’únic partit polític, al meu entendre, existent s’ha trencat. Es veia venir ? Segurament, la resposta es: SI. Qui l’ha trencat? És igual si ha estat el “personalisme” o altres casuístiques, però la realitat és que s’ha trencat i difícilment tornarà a renéixer.

Davant aquest “panorama”, veig un futur molt incert electoralment al nostre país. A qui votar? En qui confiar?

Al meu entendre: a NINGÚ.

Fet aquest incís polític, tornaré a la meva feina comptable, que prou maldecaps em dona, a causa també als polítics, als partits i les pressions externes.

M’agradaria trobar un partit realment del poble, que tan sols treballés pel poble, sense idearis, amb un programa popular (del poble), però això no existeix ni existirà mai.

 

2 comentaris

  1. Si mil, ja veig que des de Govern es veuen les “coses” d’una altra manera.

  2. El Sr. Calsina es podria presentar a unes eleccions que tindrà ocasió de contar els vots i no tindrà gaire feina per fer-ho.

Comments are closed.

TOTES LES NOTÍCIES