Un expert adverteix dels perills de les xarxes socials per a les empreses

La  innovació i les tendències a les xarxes socials ha estat el tema central de la conferència sobre la transformació digital que ha ofert Carlos Fernández Guerra al Centre de Congressos d’Andorra la Vella. Creador del programa Policia 2.0 i antic gestor del popular compte de Twitter @policia, amb tres milions de seguidors. Fernández Guerra aposta per l’originalitat amb l’objectiu d’atreure el màxim públic possible però també ha advertit dels perills de la xarxa per a les empreses. Actualment és director digital i Social Media d’Iberdrola. L’acte ha estat organitzat per Actua.

Carlos Fernández Guerra, un dels ‘community manager’ més populars del món ha detallat, en una conferència al Centre de Congressos d’Andorra la Vella, els reptes que cal afrontar a nivell empresarial i d’usuari, la importància de la transformació digital i les noves oportunitats i tendències de les xarxes socials. Convidat per Actua, Fernández ha explicat, en la seva primera visita a Andorra, l’estratègia comunicativa que va fer servir a la Policia Nacional espanyola i que van convertir el compte de Twitter @policia en un dels més seguits del món. Aposta per l’originalitat per arribar al màxim nombre de gent però també ha alertat dels perills de les xarxes per a les empreses.

Per Fernández quan es treballa amb xarxes socials és fonamental “l’adaptació al moment, a les circumstàncies, al lloc i l’audiència”. També ha advertit dels perills de les xarxes socials per a les empreses. “El principal és no adaptar-se a elles i tenir por i, sobretot, cal confiar en un professional i no deixar la gestió en mans d’amic o d’un conegut”, ha dit.

Fernández també és professor de Comunicació en més de 30 màsters, cursos especialitzats, escoles d’empreses i universitats. Actualment és el director digital i Social Media de l’empresa Iberdrola.

ANA

TOTES LES NOTÍCIES