Tot a punt per a l’inici de la Seat León Eurocup 2016, Amàlia Vinyes en la cita d’Estoril

L’Autòdrom d’Estoril serà el primer escenari en què competiran els pilots que aquesta temporada lluitaran per succeir a Pol Rosell en el palmarès del campionat Seat León Eurocup.
Amàlia Vinyes disputarà la cita portuguesa de la León amb l’objectiu de retrobar les seves millors sensacions i poder lluitar per les posicions davanteres en cadascuna de les dues carreres previstes al programa horari d’Estoril.

Amàlia es planteja aquesta primera cita de l’any com un test important de cara el futur. Aquest era el seu comentari abans de partir a la localitat portuguesa: “Estic treballant per cobrir el pressupost i poder seguir tot el campionat. En cas de no aconseguir-ho, aniria als circuits més propers o en els quals em sentis més còmoda competint.
En l’aspecte esportiu, espero fer un bon test privat en el mateix escenari en què es disputa el meeting. Després de com es va desenvolupar la primera carrera del CER a Barcelona em sento optimista”.

En aquest meeting inicial sembla que la inscripció no és massa nombrosa, aquesta era l’opinió de la pilot andorrana: “En la llista prèvia hi ha 17 pilots inscrits, no hi ha dubte que és inferior a les habituals d’edicions anteriors. També és cert que el nivell sembla seguir molt alt. Hi han varis pilots que habitualment lluitaven pel triomf”.

Tornant als escenaris en els quals es disputarà la León 2016, cal destacar que no hi ha grans novetats. Amàlia ha competit en la majoria: “La novetat al calendari 2016 és Mugello (Itàlia). En el meu cas també competiria per primera vegada en Red Bull (Àustria), formava part del calendari del 2015 però no vaig poder-hi anar a causa de la lesió de canell”.

El meeting portuguès de la present edició de la León s’iniciarà divendres que ve (dia 22) amb la disputa de les dues sèries d’entrenaments lliures de 30’.
Els entrenaments oficials (30’) estan prevists per al dissabte (dia 23) a partir de les 8.30 h. A les 13.15 h d’aquesta mateixa jornada es disputarà la primera carrera programada a 15 voltes, màxim 40’.
La carrera que tancarà la cita d’Estoril es disputarà el diumenge (dia 24) a partir de les 14.35 h, i serà de la mateixa durada que l’anterior.

Calendari Seat León Eurocup 2016.

23-24/04 Estoril (Portugal), 14-15/05 Silverstone (Gran Bretanya), 4-5/06 Paul Ricard (França), 16-17/7 Mugello (Itàlia), 10-11/09 RedBull Ring (Àustria), 17-18/09 Nurburgring (Alemanya), 5-6/11 Barcelona-Catalunya.

Text i foto: Fotoesport

TOTES LES NOTÍCIES