Cartell de la xerrada "Música i Kandinsky"

Avui dijous, 8 de juny, a les 19 hores, al Museu Carmen Thyssen Andorra (MCTA) es durà a terme la xerrada “Música i Kandinsky” a càrrec d’Olga Palou, violoncel·lista i graduadaLlegir