Rius acaba 22è el primer eslàlom FIS de Rogla

L'esquiador andorrà, Àlex Rius
L’esquiador andorrà, Àlex Rius (FAE)

L’estació eslovena de Rogla ha rebut avui dimarts, 17 de gener, el primer dels dos eslàloms FIS programats. Àlex Rius ha estat avui 22è després d’una bona primera mànega i una segona en què ha patit la mala sort que s’ha saltat un piquet i l’ha fet perdre temps.

A la primera mànega, Rius ha marcat el 7è temps, amb +0.40 respecte al millor registre. L’andorrà, amb el dorsal 2, havia fet una primera baixada, però a la segona un piquet mal posat ha saltat i se li ha posat entre les cames, la qual cosa li ha fet perdre temps. De fet, a aquesta segona mànega ha perdut 1.58.

Al final, 22è amb un crono de 1.24.21, a 1.77 del guanyador, que ha estat l’austríac Ralph Seidler, amb 1.22.44. Demà dimecres es disputa un altre eslàlom FIS a la mateixa estació.

[do_widget id=category-posts-pro-64]