Reunions públiques sobre el Registre d’Ocupació d’Allotjaments Turístics els dies 18 i 20 de març

hotelEl Departament de Turisme informa que el proper 12 d’abril finalitza el termini d’adaptació fixat per la Llei perquè els establiments d’allotjament turístic hagin completat tota la operativa per enviar les dades dels seus clients mitjançant el Registre d’Ocupació d’Allotjaments Turístics (ROAT).

Per aquest motiu, Turisme, conjuntament amb el Servei de Policia i el Departament d’Estadística del Govern, organitzarà unes presentacions, presidides pel ministre de Turisme i Medi Ambient, Francesc Camp, i adreçades als gerents i/o propietaris d’establiments d’allotjament turístic, els propers 18 i 20 de març per explicar el funcionament i resoldre els dubtes sobre aquest Registre.

Per facilitar l’assistència de tots els empresaris que gestionen algun tipus d’allotjament turístic, s’han previst sessions informatives en diferents parròquies i en diferents horaris.

Les dates d’aquestes sessions són les següents:

– Dimarts 18 de març, a les 15h. Centre Esportiu del Pas de la Casa

– Dimarts 18 de març, a les 17h30. Auditori del Palau de Gel a Canillo

– Dijous 20 de març, a les 15h. Sala d’actes del Comú d’Escaldes-Engordany

– Dijous 20 de març, a les 17h30. Teatre de Les Fontetes a La Massana

La creació d’aquest Registre estava contemplada en la Llei 8/2012, del 17 de maig, de modificació de la Llei general de l’allotjament turístic. Han treballat conjuntament en la seva definició el Departament d’Estadística, el Servei de Policia, el Departament de Sistemes de la Informació i el Departament de Turisme del Govern, entre d’altres.

L’aportació de dades al ROAT és obligatòria per a tots els tipus d’allotjaments turístics.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *