
L’Ajuntament de la Seu d’Urgell segueix oferint a comerços i empreses de la ciutat el Curs de Vendes Emocionals, una iniciativa amb la qual es vol potenciar la competitivitat i les vendes dels negocis locals mitjançant el reforç del vincle amb els clients. Les sessions van a càrrec d’Alexandre de Jesus Roudaud, consultor de negoci i expert en intel·ligència comercial i emocional, vendes, formació, reclutament, mentoria, talent i clients. De Jesus Roudaut és fundador de Happy Circle.
Aquest divendres, dia 28 de març, al migdia (14.30-16.30 h) a la sala d’actes de l’Ajuntament, es durà a terme la quarta formació del curs, que està dedicada a les estratègies de fidelització emocional. S’hi parlarà per exemple de la importància del factor humà a l’hora d’aconseguir una major connexió amb el client.
El curs consta de sis sessions i se’n fa una cada mes, els divendres. Es clourà aquesta primavera amb dues activitats més. La cinquena sessió, aquest mes vinent, estarà dedicada a la comunicació assertiva i persuasiva per a potenciar vendes. I, a la sisena i última, al maig, es farà la revisió del Pla d’Acció d’Estratègies Emocionals, amb què els participants poden començar a posar en pràctica tot el que hagin après. Tot i que la proposta ha tingut una bona rebuda, encara hi ha algunes places disponibles per a aquestes últimes dates, la d’aquest divendres inclosa. Els professionals que hi estiguin interessats es poden inscriure al web https://agenda.laseu.cat/comercat/.
Les tres primeres sessions s’han fet a l’hivern i versaven sobre l’impacte de l’emoció en l’atenció al client, les tècniques de captació emocional de clients i la gestió de l’experiència en aquesta relació amb els usuaris del comerç o empresa.