Nou rècord absolut d’Andorra del nedador Biel Cuen

La delegació de la natació andorrana al Campionat d'Espanya (FAN)
La delegació de la natació andorrana del 4×200 metres relleus al Campionat d’Espanya (FAN)

La participació andorrana en el Campionat d’Espanya de natació, a Sabadell, ha sumat un nou rècord absolut en la segona jornada de competició. Biel Cuen ha aconseguit rebaixar la millor marca d’Andorra dels 200 metres lliures en la seva posta del 4×200 metres relleus, deixant el nou rècord en 1:52.93. Aquesta marca millora l’anterior 1:53.46, que ell mateix havia establert fa tres setmanes en el Campionat d’Espanya per Comunitats Autònomes. Pel que fa a l’equip de relleus d’aquest 4×200, estava format pel mateix Biel, Arnau Segarra, Max Suárez i Aritz Moreno.

L’equip de relleus ha finalitzat en sisena posició d’Espanya, millorant la seva classificació inicial, que els situava en la vuitena posició. Malgrat no aconseguir rebaixar el registre col·lectiu, l’actuació andorrana ha estat destacada, amb Biel Cuen brillant en la seva posta i sumant un nou rècord nacional.

Demà dissabte, l’equip de relleus del Principat tornarà a competir en els 4×100 metres lliures a partir de les 10.53 h, mentre que Kevin Teixeira ho farà en els 1.500 metres lliures, a les 11.16 h.

[do_widget id=category-posts-pro-64]