L’exhumació, l’ADN i el parentiu…

Caram quin enrenou… La Pilar Abel potser sí té una part  genètica comuna del seu suposat pare, en Salvador Dalí… almenys el “show” que s’ha muntat al voltat d’aquesta exhumació gaudeix de moltes coincidències escèniques amb les que el “Geni” tenia acostumat al poble… Si existeix l’altre mon, segur que s’ho ha passat d’allò més bé, veient el seu egocentrisme engreixant-se a dojo amb tanta difusió.

No ens ha faltat saber-ne detall: el cos embalsamat gaudia de la cabellera intacta i el bigoti li marcava (com ell volia) les deu i deu… i han tret mostres d’ADN dels cabells, ungles i dos ossos llargs…

Quines coses…

Si la Pilar volia “fama”… l’ha ben encertat!!! Si es confirma el parentesc… ves per on, serà la filla bastarda no reconeguda però que potser li donarà dret a uns quants (o molts) diners de la Fundació Gala-Dalí o… si més no, tindrà la possibilitat de ser portada d’alguna revista del cor o col·laboradora d’algun programa de televisió… però… ¿i si no hi té cap lligam?… Déu meu, quin malson… a pagar les despeses de tot i… ¿potser a seguir buscant un altre pare per sentir-se “filla d’algú”?

¿Sabeu que us dic?… que tot plegat em sembla una bajanada!!!

Em sembla una bestiesa que per molt que pensis o sàpigues que el teu progenitor ha estat un “geni”, ignorant-te en vida, vulguis saber-ne res desprès de quasi trenta anys de la seva mort….

Si qui es pensa la Pilar hagués estat, posem per exemple, qualsevol altra persona anònima, sense talent reconegut ¿també hauria volgut fer exhumar el cadàver?… això només ho sap ella i potser no ens ho dirà mai…

Em sembla una bestiesa “vendre’s” la vida privada per –en cas de confirmar-se- esdevenir filla no volguda d’algú que com a ésser humà “val” el que ha creat i potser no el què era… però ara serà, si el resultat ho confirma, la filla bastarda d’en Salvador Dalí i… això no la convertirà en  millor o pitjor, així com tampoc la transformarà en talentosa, perquè la “virtut i el talent” no s’acostuma a heretar…

2 comentaris

  1. jejejii… ja tens raó Pere!!! Seria tota una sorpresa.

  2. Això per no parlar que el propi Dalí va explicar públicament que la seva vida sexual no estava gaire basada, sent fins, en la penetració sinó en la masturbació i el voyeurisme. Era un sac de complexes en aquest sentit i, per tant, tenir sexe i fins i tot deixar embaraçada a una altra dona que no fos la seva….seria molt surrealista.

Comments are closed.

TOTES LES NOTÍCIES