L’estació de Tuixent-La Vansa vol millorar els seus serveis a través d’una enquesta

tuixenL’estació d’esquí nòrdic de Tuixent-La Vansa ha dut a terme aquest hivern un estudi d’opinió entre els seus usuaris, amb la finalitat de copsar-ne les valoracions sobre els serveis, preferències i hàbits, així com per detectar possibles àrees de millora.

D’una banda, l’estudi constata que els serveis que s’ofereixen des de la mateixa estació són ben valorats, ja que han estat puntuats amb una mitjana de notable. El més destacat són els accessos, l’aparcament, el traçat de les pistes i els serveis d’informació i venda de forfets.

L’estudi també ha servit per definir un perfil d’usuari, principalment masculí, amb una mitjana d’edat de quaranta anys, amb predomini d’esquí en família i/o amb amics. Tot i que la majoria d’esquiadors no disposen del forfet de temporada, visiten Tuixent-LaVansa unes cinc vegades de mitjana al llarg de l’hivern.

De les més de 120 localitats catalanes amb presència a l’estudi, la meitat dels usuaris provenen de deu poblacions concretes: Barcelona i la seva àrea metropolitana (Sabadell, Terrassa i Sant Cugat del Vallès), els tres nuclis centrals de la C-15: Manresa, Igualada i Vilafranca, i les tres capitals de comarca que envolten l’estació: La Seu d’Urgell, Berga i Solsona.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *