L’augment de l’ús d’Internet no té aturador a Andorra

Telèfon mòbil amb aplicacions de xarxes socials
Telèfon mòbil amb aplicacions de xarxes socials (arxiu)

Els abonaments per servei durant el mes de novembre de 2024 se situen en 53.194 abonats als serveis de telefonia fixa, 124.078 abonats als serveis de telefonia mòbil i 44.023 abonats a Internet de banda ampla. Aquestes dades suposen una variació percentual del +3,4% respecte al mes de novembre de l’any anterior en telefonia fixa i del +0,9% en telefonia mòbil. Quant als abonats a Internet de banda ampla, també es registra una variació percentual positiva, del 6,4%, respecte al mateix mes de l’any anterior.

El tràfic telefònic en minuts sense Internet durant el mes de novembre de 2024 se situa en 12,09 milions, el que representa una variació percentual negativa del 6,4% respecte al mateix mes de l’any anterior. Pel que fa al tràfic nacional, ha estat de 8,55 milions de minuts (70,7% del total i equivalent a un -6,1% respecte a l’any anterior), mentre que el tràfic internacional ha estat de 3,54 milions de minuts (29,3% del total i un -7,3% respecte a l’any anterior).

El tràfic per Internet en GB durant el mes de novembre se situa en 13,11 milions de GB, fet que representa una variació percentual positiva de l’11,2% respecte al mateix mes de l’any anterior.

En termes generals, s’observa una clara disminució de l’ús del tràfic telefònic de veu tant nacional com internacional, que es tradueix en un augment constant de l’ús d’Internet i, de manera molt destacada, del tràfic mòbil.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

[do_widget id=category-posts-pro-64]